Juhuu 30+0 i dag :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2011

oOhelene&larsOo

ja som der fremgår i overskriften er jeg i dag ramt 30+0  og der er kun 10 uger igen, det føles som en dejlig milepæl man har nået  

skal til JM senere i eftermiddag og hold da helt hvor jeg bare glæder mig, til og høre han forhåbentlig har det godt derinde, og hvor stor han er blevet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Møn-Mor

Hejsa og tillykke med milepælen.

Jeg har det lige som dig, at det er lidt en milepæl, jeg rammer de 30+0 på mandag og skal til jordemoder på onsdag.

Du må endelig lige opdatere tråden herinde, når du har været hos jordemoderen - det er vel nu de begynder at skønne størrelse og sådan tænker jeg?

/Winnie

Anmeld

10. november 2011

oOhelene&larsOo

Møn-Mor skriver:

Hejsa og tillykke med milepælen.

Jeg har det lige som dig, at det er lidt en milepæl, jeg rammer de 30+0 på mandag og skal til jordemoder på onsdag.

Du må endelig lige opdatere tråden herinde, når du har været hos jordemoderen - det er vel nu de begynder at skønne størrelse og sådan tænker jeg?

/Winnie

Mange tak skal du have  det kan jeg godt forstå   glæder mig til og høre hvordan din tur ved JM på onsdag er gået 

Har været til JM i dag og ALT så fint ud  en dejlig dreng på 1500-1600 gram og SF mål på 28 så det så godt ud 
Men han har allerede vendt sig med hovedet ned af, bare han ikke begynder og vil ud før tid 
Men det positive er at han har har det godt og alt så fint ud 
bare lige en lille glad update fra mig af 

Anmeld

11. november 2011

Møn-Mor

Dejligt at høre, at alt var som det skal være  og at han allerede står på hovedet.

Jeg er egentlig også ret spændt på at få at vide hvilken vej den bette vender for jeg har overhovedet ingen anelse, synes jeg mærker spark/slag sådan lidt over det hele synes jeg, så hvad der er hvad er mig p.t. en gåde .

/Winnie

Anmeld

11. november 2011

CmarianN

oOhelene&larsOo skriver:

ja som der fremgår i overskriften er jeg i dag ramt 30+0  og der er kun 10 uger igen, det føles som en dejlig milepæl man har nået  

skal til JM senere i eftermiddag og hold da helt hvor jeg bare glæder mig, til og høre han forhåbentlig har det godt derinde, og hvor stor han er blevet  

Hvor er det da bare dejligt 

Skønt det gik godt til JM, så er alt jo i fineste orden 

Jeg var til JM i dag og mit SF mål er større end normalt, så hun sagde det var fint vi skulle scannes mandag, for at se om Junior er vokset med raketfart siden den sidste scanning for 4 uger siden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.