falsk positiv???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2011

lio

Nu skal skrønen manes til jorden, jeg har hørt at et graviditets-test ikke kan være falsk positiv, så jeg skal høre fra nogen hvis de selv har prøvet det, taget en positiv graviditets test men ikke var gravide alligevel.

Så kun svar med reel viden om det, ikke hvad man tror, for så fortsætter diskutionen jo bare og jeg leder efter svar så den kan få en ende.

Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Kruse90

Qoco skriver:

Nu skal skrønen manes til jorden, jeg har hørt at et graviditets-test ikke kan være falsk positiv, så jeg skal høre fra nogen hvis de selv har prøvet det, taget en positiv graviditets test men ikke var gravide alligevel.

Så kun svar med reel viden om det, ikke hvad man tror, for så fortsætter diskutionen jo bare og jeg leder efter svar så den kan få en ende.

Tak.

Jeg har prøvet en falsk positiv men det var til trods for at jeg var på homoner ang. barnløshedsbehandling.

Ellers siger man at en streg er en streg.

Anmeld

10. november 2011

Risen

Qoco skriver:

Tak.

Jeg tog i sidste måned en test 2 streger, den kom kort efter udløbstiden og var lyserød... Jeg fik mens den dag jeg skulle. Entet har jeg været gravid og mistet hurtigt, eller også har det været en falsk positiv Det kan man jo aldrig vide...

Anmeld

10. november 2011

lio

Risen skriver:

Jeg tog i sidste måned en test 2 streger, den kom kort efter udløbstiden og var lyserød... Jeg fik mens den dag jeg skulle. Entet har jeg været gravid og mistet hurtigt, eller også har det været en falsk positiv Det kan man jo aldrig vide...

Man skal vidst også helst tage en test efter udeblevet mens. ellers kan den menlig godt være positiv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.