Jeg får knopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.950 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. november 2011

Anonym trådstarter

Ja, det gør jeg altså!

Da jeg vågnede i morges lignede begge mine bryster nærmest ét stort myggestik. De er oversåede med knopper som klør! 

Og nu når jeg tænker over det, har jeg våret vågen flere gange i nat, fordi det har kløet - også på mine albuer 

Nogle forslag til hvad det kan være / hvad jeg kan gøre ved det? Er da ved at blive sindssyg altså! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja, det gør jeg altså!

Da jeg vågnede i morges lignede begge mine bryster nærmest ét stort myggestik. De er oversåede med knopper som klør! 

Og nu når jeg tænker over det, har jeg våret vågen flere gange i nat, fordi det har kløet - også på mine albuer 

Nogle forslag til hvad det kan være / hvad jeg kan gøre ved det? Er da ved at blive sindssyg altså! 

Er du gravid ? For så kan det være graviditets kløe ... 

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Med mindre jeg er den nye jomfru Maria, er jeg ikke gravid

Men da jeg havde graviditetskløe fik jeg ikke knopper. Der kløede det "bare"? 

Anmeld

10. november 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Med mindre jeg er den nye jomfru Maria, er jeg ikke gravid

Men da jeg havde graviditetskløe fik jeg ikke knopper. Der kløede det "bare"? 

Hmm .. Så ved jeg desværre ikke hvad det kan være ..

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hmm .. Så ved jeg desværre ikke hvad det kan være ..

Øv

Anmeld

10. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, det gør jeg altså!

Det lyder som en eller anden form for allergisk reaktion/nældefeber.

Hvis du har nogle kalktabs i huset, så spis et par stykker.
Kalk hjælper på bl.a. nældefeber og andre allergisk reaktioner.

Du bliver nødt til at finde ud af om du reagerer på noget du har spist/drukket..vaskepulver, skyllemiddel eller lignende.

hvis I bor i lejlighed, kan I have fået invation af væggelus, som desværre i disse år spreder sig kraftigt i boligbyggerier, og deres bid kan give den slags reaktion.

Er du gravid??

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. november 2011

Sasja77

morethanperfect skriver:

Har du lige født eller ammer du? Hvis du gør så kan det være at din krop simpelthen er løbet tør for "smørrelse" Dvs at din krop smider alt næringen i modermælken og at du så ikke får nok til dig selv. Det skete for mig da jeg lige havde født fordi jeg simpelthen glemte at drikke og spise. Udo's Choise har jeg haft rigtig gode erfaringer medHvis det altså er pga evt tørhed i kroppen...

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det lyder som en eller anden form for allergisk reaktion/nældefeber.

Hvis du har nogle kalktabs i huset, så spis et par stykker.
Kalk hjælper på bl.a. nældefeber og andre allergisk reaktioner.

Du bliver nødt til at finde ud af om du reagerer på noget du har spist/drukket..vaskepulver, skyllemiddel eller lignende.

hvis I bor i lejlighed, kan I have fået invation af væggelus, som desværre i disse år spreder sig kraftigt i boligbyggerier, og deres bid kan give den slags reaktion.

Er du gravid??

Kærligst
Sussie

Jamen jeg overvejede selv om det er vores vaskepulver. Men jeg har det ikke over hele kroppen, "burde" jeg ikke have det så?

Og jeg har ikke spist eller drukket noget som jeg ikke plejer. Og jeg er IKKE gravid (med mindre jeg er den nye jomfru Maria)

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Sasja77 skriver:

Har du lige født eller ammer du? Hvis du gør så kan det være at din krop simpelthen er løbet tør for "smørrelse" Dvs at din krop smider alt næringen i modermælken og at du så ikke får nok til dig selv. Det skete for mig da jeg lige havde født fordi jeg simpelthen glemte at drikke og spise. Udo's Choise har jeg haft rigtig gode erfaringer medHvis det altså er pga evt tørhed i kroppen...

Det er et år siden jeg fødte, og ammede ikke

Hvad er Udo's Choice? En creme eller? :b

Anmeld

10. november 2011

lio

Anonym skriver:

Ja, det gør jeg altså!

Jeg veder stadig er nyg, her i hvert fald så måske??

kan det være noget du har smurgt på som du så ikke tåler?

jeg fik selv myggestik lign. knopper fra den ene dag til den anden af den parfume jeg plejer at bruge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.