Et styks mave med færdigbagt bette!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

VNB

Jeg skulle til eksamen i December. Men har en alt for afbrudt søvn, så har valgt at vente til efter barsel. 

nå ja det var sådan det var  kan godt forstå du vil vente så... 

arhmen, så kan du jo bare værsegod at gå i fødsel! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

VNB skriver:

nå ja det var sådan det var  kan godt forstå du vil vente så... 

arhmen, så kan du jo bare værsegod at gå i fødsel! 

Ja jeg kunne ikke tænke to sammenhængende tanker til sidst. Og kunne ikke få svar på om jeg skulle til eksamen i december eller Januar. Så valgte at vente. Nu har jeg da prøvet. 

Ja jeg synes også bare at bebs skal komme nu! 

Anmeld

10. november 2011

VNB

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja jeg kunne ikke tænke to sammenhængende tanker til sidst. Og kunne ikke få svar på om jeg skulle til eksamen i december eller Januar. Så valgte at vente. Nu har jeg da prøvet. 

Ja jeg synes også bare at bebs skal komme nu! 

jeg kan virkelig sagtens følge dig.. 

jeg var til den sidste eksamen (altså modul eksamen) 3 uger før min termin, og det var bare rigtig rigtig hårdt at få tankerne og kroppen til at hænge sammen til sidst. Jeg skulle oveni købet både op til en praktisk og en muntlig, så det var bare dobbelt op på stressen! (læser til sygeplejerske) 

så det er virkelig godt til dig at du får en lille pause, og så vender du jo stærkt tilbage med nyt mod! 

HÅber du har bebse ude inden 1 dec!!! (selvom december børn altså bestemt kan anbefales!!! )

Anmeld

10. november 2011

Happiness

Så smuk en mave!!! Den sidder jo så godt og strutter

Jeg hepper på at baby snart kigger ud

Anmeld

10. november 2011

MaybeBaby

Hehe tak. Jeg er skam også glad nok hvis det bliver december. Men i Nov. er det inde for terminen, og ikke efter. Så helst der!

Gætter du på en dreng siden du skriver han? Har nemlig ikke afsløret kønnet for Jer herinde.  

Haha jeg tror bare det sidder fast, nu vi jo har en bette dreng ja har kun hankønsvæsner omkring mig så nu må vi se hvad det bliver

Anmeld

10. november 2011

MaybeBaby skriver:

Haha jeg tror bare det sidder fast, nu vi jo har en bette dreng ja har kun hankønsvæsner omkring mig så nu må vi se hvad det bliver

Åh yes, det kender jeg godt.  Har to nevøer, en mand og en hanhund. Og kun en bror, ingen søstre. Hehe.  

Anmeld

10. november 2011

Ludo

Er 37+0 i dag. 

Nu venter vi bare på at bebs kommer ud  Kan slet ikke vente!! 

Please hep på at det bliver i November! 

Jeg er uge 38+0 idag og vil også meget gerne have bebs ud.. Er godt træt af maven nu, den gør av og er i vejen. Kom ud NU.

Held og Lykke med Fødslen

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

Er 37+0 i dag. 

Nu venter vi bare på at bebs kommer ud  Kan slet ikke vente!! 

Please hep på at det bliver i November! 

arhw den er flot den babyhule 

den der bluse du har på er det sådan en gravid-bluse? for den ser så flot ud på maven

Anmeld

11. november 2011

Ludo skriver:

Jeg er uge 38+0 idag og vil også meget gerne have bebs ud.. Er godt træt af maven nu, den gør av og er i vejen. Kom ud NU.

Held og Lykke med Fødslen

Tusind tak. Og i lige måde! 

Anmeld

11. november 2011

Giraffen skriver:

arhw den er flot den babyhule 

den der bluse du har på er det sådan en gravid-bluse? for den ser så flot ud på maven

Ja det er det. Den er fra HM. Det samme er nederdelen. Begge dele er noget de stadig sælger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.