Har i været på Molo lagersalg i dag? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Kageelsker

Katte87 skriver:

Hihi 

Det er lidt skidt - men drengen skal jo have tøj på kroppen Tænk engang hvis vi slet ikke havde arvet så meget som vi har! Puuuh SÅ var jeg da først rigtig fattig hehe

Hehe, hvor er det rigtigt, tøj skal de jo have  Er altså stadig glad for at jeg ikke kender kønnet, ellers tror jeg også jeg ville være gået amok! Selvom manden syntes jeg er hysterisk hvad angår drenge/pige-farver, så tror jeg inderst inde han er glad for det lige pt, for det forhindrer altså et stort pengeforbrug fra min side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

eeeej jeg elsker bare MOLO :-) hvor er det nogle super fede ting du har købt dig  

hvordan finder man ud af hvor de holder lagersalg henne? OG hvis du hører om MOLO lagersalg i Jylland, så er du velkommen til at sige det videre til mig hehe

Hehe det er der vist maaange der gør (kunne jeg se på alle kvinderne med sække fulde af tøj)

Hvilket er sjovt, for jeg synes faktisk at meget af det er rigtig grimt  Men der er også nogle rigtig fine ting!

Altså jeg er medlem af "børn i byen" Og de fortæller hvor der er en masse lagersalg. Derudover er der tit VIP adgang til mange af dem Så har man lidt fred inden alle andre får adgang.

Skal nok sige til, hvis jeg ser noget hehe

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

Hehe, hvor er det rigtigt, tøj skal de jo have  Er altså stadig glad for at jeg ikke kender kønnet, ellers tror jeg også jeg ville være gået amok! Selvom manden syntes jeg er hysterisk hvad angår drenge/pige-farver, så tror jeg inderst inde han er glad for det lige pt, for det forhindrer altså et stort pengeforbrug fra min side

Haha, det tror jeg du har ret i!  Det begrænser en del, når man ikke kender kønnet. Der er jo også grænser for, hvor meget neutralt tøj man gider eje Så snart blyppen kommer ud, kommer der jo farver på! 

(ps. FØJ hvor jeg glæder mig til du skal føde!  .)

Anmeld

9. november 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Hehe det er der vist maaange der gør (kunne jeg se på alle kvinderne med sække fulde af tøj)

Hvilket er sjovt, for jeg synes faktisk at meget af det er rigtig grimt  Men der er også nogle rigtig fine ting!

Altså jeg er medlem af "børn i byen" Og de fortæller hvor der er en masse lagersalg. Derudover er der tit VIP adgang til mange af dem Så har man lidt fred inden alle andre får adgang.

Skal nok sige til, hvis jeg ser noget hehe

jeg tror ofte det er fordi min øjne fanger alt det der med stærke farver og MOLO laver bare meget tøj i meget stærke farver, så mine øjne falder tit på MOLO

Det lyder dejligt, vil vildt gerne til MOLO lagersalg engang  hehe

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

jeg tror ofte det er fordi min øjne fanger alt det der med stærke farver og MOLO laver bare meget tøj i meget stærke farver, så mine øjne falder tit på MOLO

Det lyder dejligt, vil vildt gerne til MOLO lagersalg engang  hehe

Ja, det kan du have ret i!

Jamen der er lagersalg ind til søndag! hehe. 

(Går det godt med dig og bettemanden? .)

Anmeld

9. november 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Ja, det kan du have ret i!

Jamen der er lagersalg ind til søndag! hehe. 

(Går det godt med dig og bettemanden? .)

hehe.. der er bare så laaangt til Sjælland med en lille dreng

Hmm.. det går sådan lidt op og ned, Magnus har lige været indlagt igen igen..  synes godt nok der er noget hele tiden.. men nu har lægerne da fundet ud af at han lider af refluks (tilbageløb fra mavesækken) hvilket har gjort athan gylper en del og har haft vejtrækningsproblemer.. nu er han så startet på noget MME som er meget tykt og er lavet til børn med refluks, så nu  at det virker, så han undgår at skal have medicin..

Hvordan går det hos jer??

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

Katte87 skriver:

ØV Så er det lidt ærgerligt at så mange af lagersalgene er i København

Ja, sikke noget møg!

Anmeld

10. november 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

hehe.. der er bare så laaangt til Sjælland med en lille dreng

Hmm.. det går sådan lidt op og ned, Magnus har lige været indlagt igen igen..  synes godt nok der er noget hele tiden.. men nu har lægerne da fundet ud af at han lider af refluks (tilbageløb fra mavesækken) hvilket har gjort athan gylper en del og har haft vejtrækningsproblemer.. nu er han så startet på noget MME som er meget tykt og er lavet til børn med refluks, så nu  at det virker, så han undgår at skal have medicin..

Hvordan går det hos jer??

Øv det er jeg ked af at høre! Men det er da rart, at der forhåbentlig er fundet en løsning! Så har man noget at forholde sig til.

Vi har det rigtig fint. Benjamin har lidt svært ved at sove om dagen for tiden, men så sover han heldigvis dejligt om aftenen/natten Og så lidt mavevrøvl! Håber snart det er ovre.

Anmeld

10. november 2011

2721

Jeg var afsted i går

Anmeld

10. november 2011

Lise

Jeg var derude i dag. Og var sgu lidt skuffet...

Gik specielt efter str. 86 til dreng, og der var et lillebitte bord, men lidt bukser og sommerdragter...arhmen, næsten ingenting. Øv. Har to gange tidligere været til Molos lagersalg, og har begge gange syntes det var virkelig godt, men øv idag! Ville virkelig også gerne have haft en flyverdragt i str 86, men det var vist den eneste størrelse man ikke kunne få en flyverdragt i

Nå, men det blev da til lidt. En t-shirt, en kortærmet body og en heldragt/natdragt til Casper, og en hue og et sæt undertøj til storebror Simon... Var lige ved at gå i trods, men nu havde jeg jo også stået og frosset i køen udenfor i 15 minutter, så ville sgu ha' noget med hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.