Det der X dream stel til odder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2011

lillekylling

Hvis nu man har en bil hvor det ikke er problem med almindelig stål tel kontra x dream stellet. altså der er plads nok.

er det så værd at undvære x dream stellet. jeg mener, jeg synes det ser mere robust og holdbart ud. men er der overhovedet forskel på vægten og størrelsen kontra det andet almindelige stel?..altså holdbarheds mæssigt osv..

?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Kageelsker

lillekylling skriver:

Hvis nu man har en bil hvor det ikke er problem med almindelig stål tel kontra x dream stellet. altså der er plads nok.

er det så værd at undvære x dream stellet. jeg mener, jeg synes det ser mere robust og holdbart ud. men er der overhovedet forskel på vægten og størrelsen kontra det andet almindelige stel?..altså holdbarheds mæssigt osv..

?

Så vidt jeg ved, er der ikke forskel på holdbarheden af stellet, men vi fik afvide af sælgeren da vi købte vores, at der er 4 kgs forskel på de to stel, så det er alligevel noget.

Vi har også rigeligt plads i bilen, men valgte alligevel et x-dreamstel, jeg syntes personligt det er pænest og bremsen er SÅ meget smartere

Anmeld

9. november 2011

lillekylling

Kageelsker skriver:

Så vidt jeg ved, er der ikke forskel på holdbarheden af stellet, men vi fik afvide af sælgeren da vi købte vores, at der er 4 kgs forskel på de to stel, så det er alligevel noget.

Vi har også rigeligt plads i bilen, men valgte alligevel et x-dreamstel, jeg syntes personligt det er pænest og bremsen er SÅ meget smartere

jeg syntes nemlig også at stellet er meget pænere..

vi kigger efter en zip. og så der var en uden x dream stel. men ved ikke om jeg vil gå på kompromi, nu hvor jeg godt kan lide x dream stellet. men selve zip kassen vil jeg bar eje.

Anmeld

9. november 2011

Kageelsker

lillekylling skriver:

vi kigger efter en zip. og så der var en uden x dream stel. men ved ikke om jeg vil gå på kompromi, nu hvor jeg godt kan lide x dream stellet. men selve zip kassen vil jeg bar eje.

Har også valgt zip-kassen. Vi har købt fra ny, så der kunne vi jo vælge frit.

Kun du kan afgøre om det er værd at gå på kompromis med

Anmeld

9. november 2011

lillekylling

Kageelsker skriver:

Har også valgt zip-kassen. Vi har købt fra ny, så der kunne vi jo vælge frit.

Kun du kan afgøre om det er værd at gå på kompromis med

ville ønske vi havde råd til en helt ny. men desværre, det tror jeg ikke.

syntes også victory er en lækker vogn. den er lidt old days. men zip er bare så smart og fede detaljer..hehe det bliver svært

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

lillekylling skriver:

Man kan godt finde en brugt zip med x-dream stel, man skal bare være hurtig og bruge den tid det tager på at den rigtige dukker op

jeg har købt en brugt zip på x-dream og ved at Kruse90 (bruger herinde) også fik held med sig til sidst med samme slags vogn

Så det ka godt lade sig gøre men det er lidt dyrere og så kræver det lidt mere graveri og hurtighed

Anmeld

9. november 2011

lillekylling

Giraffen skriver:

Man kan godt finde en brugt zip med x-dream stel, man skal bare være hurtig og bruge den tid det tager på at den rigtige dukker op

jeg har købt en brugt zip på x-dream og ved at Kruse90 (bruger herinde) også fik held med sig til sidst med samme slags vogn

Så det ka godt lade sig gøre men det er lidt dyrere og så kræver det lidt mere graveri og hurtighed

Jaa, det har vi også tænkt. men det ikke aktuelt endnu.

men kan ikke lade være med at resourche (staves)..

også var det jeg tænkte om andre fordele ved det stel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.