Hvor længe kan Laurits undvære sin mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Mettemus

En af mine bedste veninder bor og arbejder i London. Hun rejste den dag Laurits blev født, og jeg har kun set hende to gange siden. Vi var fire tøser der altid var sammen, men nu er vi ret spredte ud over hele landet og UK. Vi er så begyndt at snakke om en forlænget weekend i London engang i foråret. Men men men - kan jeg med god samvittighed efterlade Laurits mens jeg tager til London i fire døgn? Mik umiddelbare tanke er ja - Jens bliver jo hjemme? Men er der alligvel for længe? Ih jeg vil så gerne afsted. Hvad ville i have gjort? Taget med på hele turen? Noget af turen? Være blevet hjemme? Knus til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

AnneBJ

Hvis far bliver hjemme, så af sted med dig!! Uden tvivl!

Anmeld

9. november 2011

bøgelund

Mettemus skriver:

En af mine bedste veninder bor og arbejder i London. Hun rejste den dag Laurits blev født, og jeg har kun set hende to gange siden. Vi var fire tøser der altid var sammen, men nu er vi ret spredte ud over hele landet og UK. Vi er så begyndt at snakke om en forlænget weekend i London engang i foråret. Men men men - kan jeg med god samvittighed efterlade Laurits mens jeg tager til London i fire døgn? Mik umiddelbare tanke er ja - Jens bliver jo hjemme? Men er der alligvel for længe? Ih jeg vil så gerne afsted. Hvad ville i have gjort? Taget med på hele turen? Noget af turen? Være blevet hjemme? Knus til jer

yep.. jeg giver Anne ret.. ta du til London og hyg dig..  

det kan du sagtens.. lyder bare hyggeligt.. goood tur.. 

Anmeld

10. november 2011

Sofia

Det synes jeg godt du kan! Tror det bliver værst for dig, hvis Jens er hjemme ved ham skal det nok gå fint, de har jo vænnet sig til hinanden igen nu hvor I bor sammen som familie. Og hvor ville det være super fedt for dig med en tur til London babY!!

Anmeld

10. november 2011

CA

Kan kun være enig med de andre! Det er dig det blir værst for! Laurits og Jens ville da elske at få lidt alene tid med sukkermadder til morgenmad? Ej, seriøst, så tror jeg da det er en win win situation. Du får tøse-tid og en fed oplevelse, og de to får lov til at klare det selv derhjemme, og nyde hinanden. 

Asti afsted! 

Anmeld

10. november 2011

DK

JA!!! Altså han er jo ikke en lille baby mere! Plus at han har Jens.

Når han har kunne undvære Jens igen og igen, så kan han vel også undvære dig een gang i 4 dage?

Ha en pragtfuld tur, London er skøn!!

Anmeld

10. november 2011

businesstigger

Som de andre skriver så er det jo "kun" dig der er væk ikke jer begge to og det mener jeg gør hele forskellen. Hvis du kan klare at være væk fra din guldklump så længe så gør det! Jeg var selv på weekend tur med mit gamle arbejde da Alexander var omkring 1 år og det var gået fint. Og gensynsglæden var stor for os begge!

Anmeld

10. november 2011

Mettemus

Tak for svar piger.

Det var også det jeg selv hældte til. Kom i øvrigt til at tænke på Chris og Sofia - så selvfølgelig kan L undvære mig i fire dage. Jens bliver jo hjemme. Yay! Så vil jeg holde op med at være hønemor og glæde mig til London og til at se alle de små lækre steder, markeder og pubber hun har lært at kende. Har været der nogle gange før, så alt det almindelige turistede kan vi godt springe over

Anmeld

10. november 2011

Rødhætte

Selvfølgelig kan du det! Husk far er lige så god som mor.. Tror det bliver hårde for dig end for Laurits

Anmeld

10. november 2011

Maria-s

Ja asti-asted med dig da!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.