kan mærke baby i bækkenet uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Mussen2

jeg synes det mærkes som om at min lille dregn ligger ufattelig langt nede - jeg hsker ikke at min datter gjorde det sammen, men måske jeg husker fejl

Jeg kan sagtens mærke min dreng nede i bækkenet, kan i andre også det? Eller hvornår kunne i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Moms

Hej,

jeg er i beg. af uge 36.

For ca 4 uger siden syntes jeg, jeg kunne mærke at min baby vendte sig om. Det var på en gåtur og pludselig føltes det helt anderledes og jeg kunne mærke noget tyngde eller pressen i bækkenet.

Da jeg senere kom til jordmoder fik jeg at vide, at baby lå med hovedet nedad og det har han gjort siden.

I dag fik jeg at vide, at hovedet står fast. Men så fast stod det ihvertfald ikke for 2 uger siden ved lægen.

Så vidt jeg har læst er det hos flergangsfødende senere de stiller sig an i bækkenet. Men der kan jo være forskel.

mvh. Moms

Anmeld

9. november 2011

Krussedulle

Mussen2 skriver:

jeg synes det mærkes som om at min lille dregn ligger ufattelig langt nede - jeg hsker ikke at min datter gjorde det sammen, men måske jeg husker fejl

Jeg kan sagtens mærke min dreng nede i bækkenet, kan i andre også det? Eller hvornår kunne i det?

Har det på samme måde.. er 24+4 i dag, og min dreng ligger også helt vildt langt nede.. Skal næsten røre helt ved skambenet før jeg kan mærke ham.. men det er som om han flytter meget på sig, for igår sparkede og møffede han lang oppe over navlen

Anmeld

10. november 2011

Mussen2

Ja, jeg ved ikke om det er noget jeg forstiller mig Synes bare det er som om han skraver i bækkenet nogen gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.