Får de mærkeligste lyster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Maja88

NJN skriver:

Nuggets af McD!!!! Det eeeeelsker jeg, det er nærmest det eneste mad jeg har direkte lyst til! 

Ellers så er det okay når man er gravid!!!!

ja de er bare helt fantastiske...

kunne nemt kværne sådan en team boks + lidt fler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mor Christa

NJN skriver:

Ej, det lyder da godt nok skørt! Hvordan er du nogensinde kommet på den kombi??

jamen jeg ved det ikke Jeg fik bare en lyst til det, og det var jo lige ude i skabet Det er så ulækkert!

Anmeld

9. november 2011

Moms

Jeg plejer at være en hund efter is.

Inden jeg blev gravid fik vi ret tit is om aftenen.

Jeg har overhovedet ikke lyst til is mere. Siger mig intet.

I en lang periode skrællede jeg istedet et par æbler, som vi fik i både. Jeg kunne godt spise både 2 og 3 - før fik jeg mavepine af æbler.

Nu har jeg så bøvsen og spiserørsirritation, så slut med æbler øv!

Moms

Anmeld

9. november 2011

Jelles

NJN skriver:

Jeg får de mærkeligste lyster, men det skulle jo komme før eller siden.. Eller de har sådan set været der et stykke tid nu, og nogle kommer jeg lige pludselig i tanke om. Men sådan er det vel at være gravid. 

F.eks. Så elskede jeg kogt brocoli og fetaost før jeg blev gravid, og nu kan jeg ikke fordrage det! får kvalme ved tanken!!

Og pludselig får jeg lyst til kaffe og rødvin??? Har aldrig drukket det før? Har aldrig været til hverken vin eller kaffe? Hvor kommer det fra? Tror ikke engang jeg kan lide kaffe og heller ikke vin for den sags skyld. 

andre der kender til disse sære lyster?? 

Hehe jeg kan ikke spise normal mad, men er blevet syg med at spise frugter, grøntsager, kage og toastbrød med meeeeeeeeeeeget smør og stærk skive ost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.