Pomp de Lux.. Hvordan er størrelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. november 2011

BellaT

Er Pomp de Lux stor eller lille i størrelsen? Eller meget normalt? Pigetøjet vel at mærke. Drengetøjet virker helt normalt i størrelsen. Men har ikke prøvet at købe pigetøj endnu. Og en buksedragt skal jo helst passe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Siber

Hej,

Jeg synes det er nogenlunde passende i størrelsen, måske lidt stort.

Alma som er lille og smal, er der mange af bukserne hun slet ikke kan bruge, kun de der slim fit. Hun bruger nu str 116, og jeg har købt det i den størrelse og det passer, så hunkan vokse lidt i det.

Johanna er lidt bredere, og kan godt passe alle buksemodellerne. hun bruger str 104 og den str har jeg købt og det passer også, så hunkan vokse lidt i det

Astrid bruger 74, og f. eks stømpebukserne i str 80 passede lige, men bukser virker store, og tunica lidt små

Hvad er det for en buksedragt??? jeg havde nemlig party hjemme hos mig, og jeg synes at nogen af buksedragterne var store. Jeg synes generelt at strømpebukserne i denne kollektion er lidt små i det

Hilsen Siber

Anmeld

9. november 2011

BellaT

Hej. Tak for svar.

Buksedragten hedder Wiwi Little Pantsuit. Totalt vildt meget nuttet! 

Nu har jeg bestilt den i 80. Er lidt usikker på om det er for småt. Men egentlig burde det vel ikke være, da hun endnu ikke har ramt de 80 cm i højden.. Eller.

Vidste ikke du var forhandler. Findes der drengebukser i andet end cowboystof? Mærkeligt hvis en designer som kan lave SÅ flot pigetøj, kun kan lave SÅ kedeligt drengetøj.

Anmeld

11. november 2011

Siber

BellaT skriver:

Hej. Tak for svar.

Buksedragten hedder Wiwi Little Pantsuit. Totalt vildt meget nuttet! 

Nu har jeg bestilt den i 80. Er lidt usikker på om det er for småt. Men egentlig burde det vel ikke være, da hun endnu ikke har ramt de 80 cm i højden.. Eller.

Vidste ikke du var forhandler. Findes der drengebukser i andet end cowboystof? Mærkeligt hvis en designer som kan lave SÅ flot pigetøj, kun kan lave SÅ kedeligt drengetøj.

Hov hov jeg er ikke forhandler, jeg havde bare et party hjemme hos mig!!!

Ja drengetøjet ser lidt kedligt ud, men de som var hjemme hos mig, fik faktisk købt noget ok fedt drenge tøj, men det kommer selvfølgelig an på hvilken stil man er til!

Den buksedragt husker jeg som stor i størrelsen, så nej den er ikke for lille!

wilum og rene pants er ikke cowboy stof!!!

knus Siber, der lyder lidt som en forhandler

Anmeld

11. november 2011

BellaT

He He, ja du lyder totalt forhandleragtig. Men det var nu også det jeg mente med forhandler. Altså en hjemmeforhandler eller hvad det nu hedder..

Hmm, så er buksedragten garanteret for stor. Nå, det er trods alt bedre end for lille.

Jo, der er da også sejt drengetøj, men det er ikke i samme stil overhovedet som tøsernes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.