navne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
21 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Koen.

Er i begyndt at snakke navne? Og har i måske allerede bestemt jer hvad baby skal hedde

Her har vi en Lærke Sofia i forvejen og får vi en pige mere skal hun hedde Lina Sofia og får vi en dreng er det ikke helt afgjort men Liam Robert føre pt Robert fordi det hedder mændene i mandens famile til mellem navn

Kom fortæl fortæl

Knus Tanja, Lærke og krøllen (13+4)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

DinNabo

Aner det ikke endnu

Anmeld

9. november 2011

Jelles

tanja. skriver:

Er i begyndt at snakke navne? Og har i måske allerede bestemt jer hvad baby skal hedde

Her har vi en Lærke Sofia i forvejen og får vi en pige mere skal hun hedde Lina Sofia og får vi en dreng er det ikke helt afgjort men Liam Robert føre pt Robert fordi det hedder mændene i mandens famile til mellem navn

Kom fortæl fortæl

Knus Tanja, Lærke og krøllen (13+4)

Vi er på piger .: emme, silje, nikoline...

drenge.: markus og oliver

Anmeld

10. november 2011

Ma-lu

Clara er farvoritten her.. Alma og karla og også på min liste Drenge er vi knap så enige om. Men jeg kan lidt laurits, villads, marius eller Valdemar

Anmeld

10. november 2011

majken andesen

johannes og jonathan hvis det bliver drenge... og hvis det bliver piger er vi på bar bund... en af hver johannes og josefine

Anmeld

10. november 2011

viben

Det er faktisk meget lidt vi har talt om det endnu, tror det hele stadig er for uvirkeligt...

Min mand har dog nævnt Ferdinand hvis det skulle blive en dreng... Barnet bliver nemlig tyr, og arver måske min mands temperament Jeg har dog ikke helt afgjort med mig selv om jeg kan li det

Anmeld

10. november 2011

Koen.

Sikke nogle fine navne i alle har på terpetet, spændende hvad det ender med

Anmeld

10. november 2011

NNL

Vi fik lige snakket navne da vi var på ferie i sidste uge Her bliver det enten en Nellie eller en Sigurd

Anmeld

16. november 2011

N1

Jeg kan slet ikke finde nogle navne jeg kan lide  og det kan kæresten heller ikke..

Der er også mange børn i familien, så det er lige med at finde et som IKKE er taget - som vi begge kan lide.

Tror faktisk aldrig vi finder et navn 

Anmeld

16. november 2011

Camillee

fine navne allesammen (:

Vi har det på plads (:
får vi en pige skal hun hedde Mynthe Eline og
hvis vi får en dreng mere skal hed hedde Matheo Leander
Vi har Elias Valentin i forvejen

16+0 eller 16+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.