Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg piger jeg er 4+6 og jeg har sådan en rumlen i maven, jeg er ikke i tvivl om der sker noget inde i maven, sommetider for jeg sådan nogle stik.
Kunne i mærke noget i maven, så tidlig?? (altså ved godt man ikke kan mærke baby)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen ?
Jeg kunne ikke mærke noget så tidligt. Men omkring fra uge 8 tror jeg, så meldte kvalmen sin ankomst
mukka88 skriver: Jeg piger jeg er 4+6 og jeg har sådan en rumlen i maven, jeg er ikke i tvivl om der sker noget inde i maven, sommetider for jeg sådan nogle stik. Kunne i mærke noget i maven, så tidlig?? (altså ved godt man ikke kan mærke baby)
jo jeg mærkede også allerede derfra og få dage før
GønskE skriver: jo jeg mærkede også allerede derfra og få dage før
Dejligt det ikke kun er mig
LunaLykke skriver: Jeg kunne ikke mærke noget så tidligt. Men omkring fra uge 8 tror jeg, så meldte kvalmen sin ankomst
uhh.. håber jeg slipper for det Meeen tror nu ikke sansyligheden er så stor at jeg slipper
mukka88 skriver: uhh.. håber jeg slipper for det Meeen tror nu ikke sansyligheden er så stor at jeg slipper
Jeg tror at noget med hver 2. gravide oplever kvalme Min var nu ekstrem, kastede op HVER morgen, og havde ingen appetit. Tror nu graviditetskvalmen også findes i lidt mildere form
LunaLykke skriver: Jeg tror at noget med hver 2. gravide oplever kvalme Min var nu ekstrem, kastede op HVER morgen, og havde ingen appetit. Tror nu graviditetskvalmen også findes i lidt mildere form
må krydsefinger
Jeg havde ekstrem luft og rumlen i mavsen et par dage inden jeg fandt ud af, at jeg var gravid
Babymor2010 skriver: Jeg havde ekstrem luft og rumlen i mavsen et par dage inden jeg fandt ud af, at jeg var gravid
åååå.. Jeg har også såååå meget luft i maven!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128