Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sofiell89 skriver: Så er NF overstået, og det kunne vidst ikke gå bedre. Baby var ikke særlig samarbejdsvillig, så den stakkels dame kæmpede en kamp, imens vi synes det var hyggeligt at se den i så lang tid.. Vi fik en risiko på 1:21000
Så er NF overstået, og det kunne vidst ikke gå bedre. Baby var ikke særlig samarbejdsvillig, så den stakkels dame kæmpede en kamp, imens vi synes det var hyggeligt at se den i så lang tid.. Vi fik en risiko på 1:21000
fantastisk
Stort tillykke med det fine tal :-) super flot....
Så flot, tillykke med de fine tal
Jelles skriver: Stort tillykke med det fine tal :-) super flot....
sofiell89 skriver: Tak søde.. Det var vildt fantastisk.. Bagefter tog vi ud til min kærestes arbejde. Han har en kollega der er få dage længere fremme i forhold til mig, og hun havde fået tallet 1:85.. Jeg var rystet.. 22år og så lavt et tal.. Puha.. Sikke et chok..
Tak søde.. Det var vildt fantastisk.. Bagefter tog vi ud til min kærestes arbejde. Han har en kollega der er få dage længere fremme i forhold til mig, og hun havde fået tallet 1:85.. Jeg var rystet.. 22år og så lavt et tal.. Puha.. Sikke et chok..
1:85 åh nej sikke dog et lavt tal...puha.... jeg håber hun får bedre nyt til MD scanning :-) glad for at høre det trods alt gik godt med dig :-)
Stort tillykke med en vellykket scanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128