Opdate på 1. Jordemoderbesøg;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Jelles

Kruse90 skriver:

Det kan jeg godt forstå
Øv at din kæreste ikke kan komme med

Ikke sådan noget vildtnje, hun vare bare så utrolig sød.
Og vi følte os begge i super gode hænder og godt behandlingt.

ja det er lidt øv, men vi har begge så travlt, så ikke alt kan times :-(

men er super glad på jeres vegne, lyder skønt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

kvinde84

Sårbar gravid? Tør jeg spørge, hvor gammel du er?

Anmeld

11. november 2011

Chevro

Heej igen igen ;-)

Det lyder bare super godt, har hørt af en tæt veninde at nogle af dem kan være nogle stride kæl******...

Så det er jo fantastisk at nogle kan være så heldige! Jeg glæder mig også helt vildt til át få flere informationer og blive mere involveret, for vi føler stadigvæk ikke det vilde - da vi først ser bebs første gang på tirsdag

Der er flere og flere der melder sig fra området, så det kan helt sikkert sagtens lade sig gøre at mødes!

- Er super Glad på jeres vegne, når i nu har været så meget igennem, fortjener i virkelig at gå smertefrit igennem mest muligt!!!

Knuus Malene

Anmeld

11. november 2011

Hougaard92

Kruse90 skriver:

Hej piger.

Så har vi været til 1. Jordemoder besøg, det var sådan en sød jordemoder, er vildt tilfreds.

Vi snakkede om alt Så det var dejligt
Vi var kommet i en kategori der hed sårbare gravide (pga. alder)
Hun grinte bagefter og sagde den er i ikke i mere Vi havde perfekte ressourcer til at baby melder sin ankomst, og det var jo kun dejligt at få afvide Men som hun sagde, det skulle de når det var unge mennesker, det betød bare at der var sat ekstra tid af til idag
Og det var jo kun dejligt

Hun ville ikke lytte hjertelyd, men vi spurgte om hun ikke nok ville Fordi vi så gerne ville høre baby igen Men hun ville ikke love noget og sagde smilende, i må ikke blive nervøse hviis jeg ikke finder den.

Men så satte hun lytteren på, at vupti så lød mors og fars lille fiskekutter så fint inde i maven. Og bang sagde det hehe, og Anna smilte (vores jordemoder) lig stille din bandit Den sparkede lige og det kunne jo høres i scanneren

Så jeg er godt tilfreds med 1. Jordemoderbesøg.

Kæmpe kram Carina

Det er så dejligt for jer skat, og ved det betyder meget for jer at få en jordemorder som er sød.

Glæder mig sådan til den bette kommer til maj

Anmeld

11. november 2011

Kruse90

kvinde84 skriver:

Sårbar gravid? Tør jeg spørge, hvor gammel du er?

Jeg er 21 og det samme er jan.

Anmeld

15. november 2011

kvinde84

Kruse90 skriver:

Jeg er 21 og det samme er jan.

Ok, tja, det bliver sikkert betragtet som meget ungt i DK. På færøene er tingene lidt anderledes. Man bliver nok ikke betragtet som særligt ung mor uden at man er under 20 Sjovt som det kan være anderledes. I tv udsendelsen De unge mødre, er mange da også ældre end dig, og heroppe kan vi slet ikke forstå at man skulle være særligt udsat og ung mor som 24 årig hehe Jeg føler at jeg bliver en lidt "gammel" førstegangs mor. Jeg bliver 28 inden jeg skal føde. Ville gerne have været omkring 25, men sådan skulle det desværre ikke gå!! 

Anmeld

15. november 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Hej piger.

Så har vi været til 1. Jordemoder besøg, det var sådan en sød jordemoder, er vildt tilfreds.

Vi snakkede om alt Så det var dejligt
Vi var kommet i en kategori der hed sårbare gravide (pga. alder)
Hun grinte bagefter og sagde den er i ikke i mere Vi havde perfekte ressourcer til at baby melder sin ankomst, og det var jo kun dejligt at få afvide Men som hun sagde, det skulle de når det var unge mennesker, det betød bare at der var sat ekstra tid af til idag
Og det var jo kun dejligt

Hun ville ikke lytte hjertelyd, men vi spurgte om hun ikke nok ville Fordi vi så gerne ville høre baby igen Men hun ville ikke love noget og sagde smilende, i må ikke blive nervøse hviis jeg ikke finder den.

Men så satte hun lytteren på, at vupti så lød mors og fars lille fiskekutter så fint inde i maven. Og bang sagde det hehe, og Anna smilte (vores jordemoder) lig stille din bandit Den sparkede lige og det kunne jo høres i scanneren

Så jeg er godt tilfreds med 1. Jordemoderbesøg.

Kæmpe kram Carina

Ej hvor lyder det bare fantastisk skønt i fin en så sød jordemoder og helt vildt skønt at i fik hørt hjertelyd.. i må blive mere og mere spændte  Vi skal til i morgen..håber så meget hun også gider lytte, men det er nok tvivlsomt at hun har tid til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.