Scor min kammerat :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

W&M <3

MaleneJensen skriver:

Hejsa

Jeg har en søster som blev singel for 4 måneder siden ca. Hun er 26 og bor i Aalestrup. Hun vil rigtig gerne have børn venter bare på den rigtige Du kan prøve af hører din kammerat om det noget så sender jeg hendes nr

Skriv privat til mig og send gerne oplysninger om din veninde,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

W&M <3

Taniakb skriver:

Jeg har en i Haslev, hvis det er bedre..

Oppe op

Skriv en privat besked til mig, gerne med oplysninger om din veninde

Anmeld

9. november 2011

W&M <3

Lisbeth85 skriver:

Han kommer oprindeligt fra Herning right? Har ham som ven på facebook... har gået i folkeskole med ham - mener jeg Håber han finder en sød pige - og hvem ved? Måske herinde

Jeps det er ham

Anmeld

9. november 2011

lio

W&M <3 skriver:

For den rette er han flytbar,,

så mon ikk han / du finder en.

Anmeld

9. november 2011

MaleneJensen

Det Min Søster

Jamen hun hedder Dorthe er 26 år. Bor i Aalestrup med sine 3katte Hun er uddannet Social og Sundhedsassistent og Arb i Farsø på et plejehjem.. Hun er en rigtig glad person og utrolig Glad for børn, Vil rigtig gerne selv have børn. Meen Samtidlig hvis man får startet en diskution giver hun sig helst ikke Men Ellers kan din ven finde hende inde på Facebook.. Hun hedder Dorthe Kirstine Jensen

http://www.facebook.com/?ref=home#!/dorthe.jensen ... Så kan han jo skrive til hende hvis det noget

Men hun ved ik jeg skriver det her bare lige så i er info

Anmeld

9. november 2011

W&M <3

MaleneJensen skriver:

Det Min Søster

Jamen hun hedder Dorthe er 26 år. Bor i Aalestrup med sine 3katte Hun er uddannet Social og Sundhedsassistent og Arb i Farsø på et plejehjem.. Hun er en rigtig glad person og utrolig Glad for børn, Vil rigtig gerne selv have børn. Meen Samtidlig hvis man får startet en diskution giver hun sig helst ikke Men Ellers kan din ven finde hende inde på Facebook.. Hun hedder Dorthe Kirstine Jensen

http://www.facebook.com/?ref=home#!/dorthe.jensen ... Så kan han jo skrive til hende hvis det noget

Men hun ved ik jeg skriver det her bare lige så i er info

Det er givet videre  

Anmeld

9. november 2011

MaleneJensen

Super kunne ik gøre beskeden privat ?

Anmeld

9. november 2011

W&M <3

Op 

Anmeld

16. november 2011

Aprilmor11

W&M <3 skriver:

Jeg har en rigtig dejlig kammerat som godt kunne tænke sig en sød pige at dele sin hverdag med. 

Han hedder Jimmi er 27år og bor i Viborg, men for den rette pige er han flytbar.

Jimmi har to dejlige børn en pige på 5år og en dreng på 4år som betyder al verden for ham. 

Til daglig arbejder han som elektriker også træner han 3-5 gange i ugen.

Han er en rigtig sød, åben og snakkesalig fyr. Som virkelig kan give en pige rigtig meget kærlighed. Alt i alt virkelig en skøn fyr som fortjener en rigtig sød pige. 

Børn er ingen hindring for ham da han jo selv har to og elsker børn

Også lige lidt billeder af ham

Han ser da rigtig sød ud

Jeg er 22, bor i Horsens og har en dejlig søn på 6 måneder, som jeg er alene med. Men nyder ham og elsker ham af hele verdenen.

Hvad gøre man for at komme i kontakt med ham, hvis han ville skrive med en som mig ?

Anmeld

16. november 2011

Timse

Hvor ser han sød ud, må lige se om jeg ikke har en veninde der kunne være interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.