"hvådden"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Anna-Rosa

..Får man billede på? Gerne bøjet i neonrør da jeg ikke er den hurtigste hare til det hersens computer lir:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Marco2

Tryk på fanen "START" lige under den lilla linie står der bla profilbillede. Den trykker du på og så kan du uploade billede. Men der går lige lidt tid inden det kommer på, da det lige skal valideres først. Men glæder os til at se dit morgenhår 8D

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

:P Ved ikke helt om jeg kan gøre kunsten lige så godt efter dig, så er det ok hvis det bliver et billede af mine "pramdutter"
Har du næseblod??:D

Anmeld

3. marts 2008

Loggidut

Anna-Rosa skriver:

:P Ved ikke helt om jeg kan gøre kunsten lige så godt efter dig, så er det ok hvis det bliver et billede af mine "pramdutter"
Har du næseblod??:D

nej hun er bare så grim irl...lol...sorry marco...den lå altså lige til en højre....ha ha

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Her kunne jeg godt lige bruge sådan een smiley som ligger på gulvet og brækker sig af grin....men du må nøjes med denne her: :)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):)):))

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Hvad er pramdutter????

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

linemus skriver:

Hvad er pramdutter????

he he ...det kalder jeg min prinsesser...deraf "pramdutter"
Når jeg lige sad og skrev det igen, kan jeg godt se at det SAGTENS kunne forståes som noget andet...Og de bliver ikke udstillet...PROMISE:P

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Så er jeg mere rolig ;)

Anmeld

3. marts 2008

Marco2

Nu sad jeg ellers lige og glædede mig.... 8D

Anmeld

3. marts 2008

linemus

Ha ha ha :)):)):)):))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.