Lidt bodyer str. 50 bortgives i Aarhus N.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.285 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Frøken J.

Har nogle bodyer, primært kortærmede, som jeg bortgiver gratis. Lille Rosepigen kunne godt passe det ved fødslen, men kun ganske kort, så det gives nu væk til én der kan bruge det. Men jeg vil ikke til at bøvle med at tage billeder og sådan, så det er take it or leave it. Det er brugt, da det er noget jeg selv fik forærende af en sød bruger herinde, men det er i flot stand Vasket i neutral, ingen dyr og røg osv.

Kan eventuelt afhentes i Aarhus Nord. Skal de sendes, betaler du selv portoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

livhemdrup

Frøken J. skriver:

Har nogle bodyer, primært kortærmede, som jeg bortgiver gratis. Lille Rosepigen kunne godt passe det ved fødslen, men kun ganske kort, så det gives nu væk til én der kan bruge det. Men jeg vil ikke til at bøvle med at tage billeder og sådan, så det er take it or leave it. Det er brugt, da det er noget jeg selv fik forærende af en sød bruger herinde, men det er i flot stand Vasket i neutral, ingen dyr og røg osv.

vil jeg gerne have

Anmeld

9. november 2011

HelenaJ

Frøken J. skriver:

Jeg afhenter også gerne - imorgen?

Anmeld

9. november 2011

Emily2012<3

Frøken J. skriver:

Årh.. Hvad ville portoen blive tror du?

Anmeld

9. november 2011

Kofoed.

Tror der er godt aftag, men vis de på mystiks vis hopper fra, så tror jeg, at je har en veninde der meget gerne vil have dem

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

HelenaJ skriver:

Jeg afhenter også gerne - imorgen?

Det ser ud til det er afsat, men hopper køber fra, er det dit

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

BJNGJ. skriver:

Årh.. Hvad ville portoen blive tror du?

Det er vist afsat, men hvis både Liv og Helena hopper fra er det dit, men det er nok ikke sansynligt. Haha Portoen er 46 for a-brev, hvis det er

Anmeld

10. november 2011

Frøken J.

Kofoed. skriver:

Tror der er godt aftag, men vis de på mystiks vis hopper fra, så tror jeg, at je har en veninde der meget gerne vil have dem

Haha, skal nok vende tilbage hvis alle 3 hopper fra

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Haha, skal nok vende tilbage hvis alle 3 hopper fra

jeg bor i Århus N så hvis alle hopper fra eller du løber ind i lignende problemer senere så er der også en interesseret herfra

Anmeld

10. november 2011

Emily2012<3

Frøken J. skriver:

Det er vist afsat, men hvis både Liv og Helena hopper fra er det dit, men det er nok ikke sansynligt. Haha Portoen er 46 for a-brev, hvis det er

Kunne da nu ellers være ret sejt hvis de gjorde.. hæhæ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.