Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
schonert skriver: dem på billedet er de solgt eller ikke ? - du har lige forrviert mig . Juledragen nej tak, ellers tak
dem på billedet er de solgt eller ikke ? - du har lige forrviert mig . Juledragen nej tak, ellers tak
Det tøj jeg har lagt ind i citater til dig, det kan du købe. De bodyer som jeg oprettede tråden med, de er solgt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-Blue skriver: Det tøj jeg har lagt ind i citater til dig, det kan du købe. De bodyer som jeg oprettede tråden med, de er solgt
hvad skal du have få bodyerne , bukserne og trøjerne?
schonert skriver: hvad skal du have få bodyerne , bukserne og trøjerne?
300 med forsendelse
Baby-Blue skriver: 300 med forsendelse
Tjekker lige kontoen
schonert skriver: Tjekker lige kontoen
oki
Baby-Blue skriver: oki
MissMaria skriver: Hvis bukserne ikke bliver solgt - kunne jeg godt tænke mig at se lidt bedre foto af dem - mangler nemlig bukser i str. 74
Hvis bukserne ikke bliver solgt - kunne jeg godt tænke mig at se lidt bedre foto af dem - mangler nemlig bukser i str. 74
Super, skriver lige når jeg høre mere
Baby-Blue skriver: Super, skriver lige når jeg høre mere
du skal ikke holde det tilbage hvis der kommer andre der ville købe det, få har lige tejkket og der ikke nok penge til jeg kan købe det og vi kan leve få ;/ .. så desværre .. men tak alligevel ,
schonert skriver: du skal ikke holde det tilbage hvis der kommer andre der ville købe det, få har lige tejkket og der ikke nok penge til jeg kan købe det og vi kan leve få ;/ .. så desværre .. men tak alligevel ,
Det er bare i orden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128