Føde på Hvidovre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. februar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har på Hvidovre Hospitals Fødeafdelings hjemmeside læst en pressemeddelelse fra januar 2009 med følgende overskrift:

Information til gravide flergangsfødende, der føder på Hvidovre Hospital fra 1. april 2009.

Som jeg tolker det betyder det, at man som fleregangsfødende ikke bliver sendt hjem ved ukompliceret fødsel, hvis man føder før 1. april 2009. Jeg skal først til JM i marts, men ville hører om der var nogen af jer andre som vidste noget mere?

http://www.hvidovrehospital.dk/NR/rdonlyres/EAE4EF3B-61D4-43F1-B1BE-2B367ECE8F35/0/025721_brevtilflergangsf%c3%b8dende_09.pdf

/ Katja 35+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Christinahr

Sådan fungere det i odense nu - dvs at alle anden eller flergangsfødende bliver sendt hjem efter 4 timer med mindre de føder mellem kl 20 og 03 mener jeg.

Med hjem får man et døgn nummer og man kan møde op på patienthospitalet hvis der er problemer. det er nok det de er ved at gennemføre i Hvidore også

Anmeld

13. februar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, det er det samme, men patienthotellet åbner først den 1/4 og jeg har termin den 19/3. Er ikke vild for, at komme hjem efter 4-6 timer.

/ Katja 35+1

Anmeld

13. februar 2009

Mca<3

KatjaBoye skriver:

Ja, det er det samme, men patienthotellet åbner først den 1/4 og jeg har termin den 19/3. Er ikke vild for, at komme hjem efter 4-6 timer.

/ Katja 35+1

Nej nej slet ikke Det er super dejligt fødte også min nr 2 ambulant og håber da også på at være ude af røret med nr 3 omgående..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.