Er ikke så glad for ventetid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

Det er sådan at jeg de 2 gange jeg har været gravid (en SA og en dejlig unge på 3) har kunne mærke at jeg var det, inden jeg kunne tage test. (ca en uge inden forventet mens)

Og nu har jeg bare den fornemmelse igen, og den er lige blevet toppet med kvalme de sidste 2 eftermiddage. Og kan tidligst teste om en uge.... Og jeg kan bare næsten ikke vente. Vi har ikke "arbejdet" målrettet for det, men har heller ikke gjort noget for at undgå det. Men hvis den er positiv, er det helt sikkert et ønskebarn.......

Ved ikke hvor jeg vil hen med dette indlæg.......Fordrive tiden måske??

Tak fordi du læste med og god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det er sådan at jeg de 2 gange jeg har været gravid (en SA og en dejlig unge på 3) har kunne mærke at jeg var det, inden jeg kunne tage test. (ca en uge inden forventet mens)

Og nu har jeg bare den fornemmelse igen, og den er lige blevet toppet med kvalme de sidste 2 eftermiddage. Og kan tidligst teste om en uge.... Og jeg kan bare næsten ikke vente. Vi har ikke "arbejdet" målrettet for det, men har heller ikke gjort noget for at undgå det. Men hvis den er positiv, er det helt sikkert et ønskebarn.......

Ved ikke hvor jeg vil hen med dette indlæg.......Fordrive tiden måske??

Tak fordi du læste med og god aften

for jer.

jeg havde også en klokkeklar fornemmelse da jeg sku ha de sidste 2. så har stor tillid til fornemmelser.

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

for jer.

jeg havde også en klokkeklar fornemmelse da jeg sku ha de sidste 2. så har stor tillid til fornemmelser.

Tak

Jamen jeg kan også bare mærke det med det samme. Selv første gang jeg var gravid... Denne gang frygter jeg bare at det er noget jeg bilder mig ind...

Anmeld

11. november 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Tak

Jamen jeg kan også bare mærke det med det samme. Selv første gang jeg var gravid... Denne gang frygter jeg bare at det er noget jeg bilder mig ind...

det kan jeg godt forstå.

hvis man ønsker det stærkt nok, frygter man bare at det er kroppen (eller hjernen) der spiller en et puds.

for at din fornemmelse er helt rigtig.

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

og sørme om der ikke var 2 finde streger idag

Anmeld

15. november 2011

viben

Tillykke med stregerne

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

viben skriver:

Tillykke med stregerne

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.