samantha1986 skriver:
Kæresten blev sendt på apoteket efter jerntilskud, for lægen sagde jeg skulle begynde i dag. Jeg havde bedt ham købe Gravijern eller hvad de hedder, men hende på apoteket gav ham Farro duretter jerntilskud.
På glasset står der en hver aften efter 20. graviditetsuge. På nettet står der en hver anden aften, når man er 10 uger henne, mens der længere nede under graviditet står kan om nødvendigt tages.
Har nogen af jer taget dem her i jeres graviditet? Jeg overvejer at tage ned og bytte dem i morgen, for er ikke helt tryg ved dem.
Hey.
Jeg er netop begyndt på ferro duretter, som min læge anbefalede mig.
Jeg skal tage en dagligt indtil halvdelen af graviditeten er gået og derefter skal jeg tage to hver dag (alt efter hvordan det hele lige ser ud til den tid).
De skulle være ret milde mod maven, dog skal det siges at alt jern giver hård mave og kan give sort afførring.
Jeg ar tidligere været indlagt på sygehuset med en blodprocent på 3, så derfor får jeg lidt ekstra for at være sikker på jeg ikke kommer til at mangle

Det er vidst noget med at der er mere mg i ferro duretter end i andre jernpiller

Håber du kunne bruge det til lidt

ellers så ring til din læge og spørg.
Kram
Anmeld