Melton skindfutter - bedre alternativ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. november 2011

grønbæk

Hej,

Jeg har købt et par Melton skindfutter med elastik efter ønske fra dagplejeren. De er super fine og en god idé, nu hvor der arbejdes på at kravle. Men elastikken er sindsyg stram!!! Andre skindfutter der kan anbefales og som er gode til at blive på fusserne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Maja_4000

Måske det bare er mig .. Men jeg synes elastikken giver sig lidt efterhånden

Ellers er dem fra decoy også gode

Anmeld

9. november 2011

Maja88

du kan også få skindfutter derfra med velkro

Anmeld

9. november 2011

morethanperfect

Dem fra decoy har vi brugt her Super gode 

Anmeld

9. november 2011

vitapigen

grønbæk skriver:

Hej,

Jeg har købt et par Melton skindfutter med elastik efter ønske fra dagplejeren. De er super fine og en god idé, nu hvor der arbejdes på at kravle. Men elastikken er sindsyg stram!!! Andre skindfutter der kan anbefales og som er gode til at blive på fusserne?

Ja LORTE melton skindfutter.... Synes det er vavittigt at de skal være SÅ stramme i elastikken at de bliver helt røde

Så følger lige med i dit indlæg

Anmeld

9. november 2011

Risen

grønbæk skriver:

Hej,

Molo har vist også nogle lækre

Anmeld

9. november 2011

Mette.

grønbæk skriver:

Hej,

Du har ret i den er rigtig stram, men med en sikkerhedsnål og en ny elastik kan du nemt trække en ny igennem. Det har jeg gjort på min datters, så går de ikke til spilde.

Anmeld

9. november 2011

raca

melton er fint til børn med smalle fødder.. men ike til buttede babyfødder..

mener tiny zones er gode og også and og sø... and og søs kan du efter sigende få tilpasset til barnet...

Anmeld

9. november 2011

grønbæk

Mette. skriver:

Du har ret i den er rigtig stram, men med en sikkerhedsnål og en ny elastik kan du nemt trække en ny igennem. Det har jeg gjort på min datters, så går de ikke til spilde.

Ja nemlig Har lige kigget på dem i dag og det ser jo ud til at være en smal sag! De er så fine, så ærgeligt, hvis de ikke kan bruges. Forsøger at gøre noget ved dem og vil da se på nogle andre næste gang evt. Melton er nu eller generelt rigtig godt!!!

Anmeld

9. november 2011

Mette.

grønbæk skriver:

Ja nemlig Har lige kigget på dem i dag og det ser jo ud til at være en smal sag! De er så fine, så ærgeligt, hvis de ikke kan bruges. Forsøger at gøre noget ved dem og vil da se på nogle andre næste gang evt. Melton er nu eller generelt rigtig godt!!!

Du kan hvertfald sagtens skifte den, da det bare er en løbegang i skoen, så det er nemt klaret.

Men ja, jeg er også normalt vild med Melton, men blev godt nok overrasket over hvor stram den er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.