slimede klapper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

mette moren

Sanne skriver:

Jeg er i 24 + 3 idag

ja okay det er lige tidligt nok så.. men man kan godt få mer udflåd under graviditet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

Mikkelmusen

Jeg får det også nogle gange. Ikke hver dag men ind i mellem, og jeg er 24+0 idag... Jeg har ikke blærebetændelse eller svamp. Men er du bekymret så spørg lægen.

Anmeld

16. februar 2009

SaNiNa

mette moren skriver:

ja okay det er lige tidligt nok så.. men man kan godt få mer udflåd under graviditet..

det ligner slet ikke udflåd det ligner mere noget géle eller sådan noget...

syntes bare det er underligt har aldrig haft sådan noget eller døjet med udflåd...

Anmeld

16. februar 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

Jeg får det også nogle gange. Ikke hver dag men ind i mellem, og jeg er 24+0 idag... Jeg har ikke blærebetændelse eller svamp. Men er du bekymret så spørg lægen.

Vil lige hører hvad lægen siger til det for det har stået på i flere dage nu...

Anmeld

16. februar 2009

Diana...

Sanne skriver:

nej har godt nok ikke søgt på det...

Tror ikke det er blærebetændelse for har ingen smerter som sådan og plejer ikke at være i tvivl om blærebetændelse...

Det sjælden man kan mærke blærebetændelsen når man er gravid for ens urinrør er udviet.

Anmeld

16. februar 2009

mette moren

Sanne skriver:

det ligner slet ikke udflåd det ligner mere noget géle eller sådan noget...

syntes bare det er underligt har aldrig haft sådan noget eller døjet med udflåd...

hmm det er mærkligt.. godt du skal til læge

Anmeld

17. februar 2009

SaNiNa

Så har jeg jo været ved lægen idag... og det er en slags udflåd ikke noget farligt, men skal være obs på om det bliver værre...

Ingen blærebetændelse eller svampe infektion...

Anmeld

31. august 2009

lisbethita

Hejsa,

Selvom det er længe siden, at du har haft skrevet dit indlæg, så faldt jeg over det, fordi jeg har oplevet PRÆCIST det du skriver. Hvad skete der efterfølgende?? Har talt i tlf med lægen og umiddelbart tror de ikke, at det er noget. Det hverken lugter eller gør ondt.

Hmm... men hvad endte det med hos dig, hvis jeg må spørge??

Mange hilsner Lisbeth uge 12

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

lisbethita skriver:

Hejsa,

Selvom det er længe siden, at du har haft skrevet dit indlæg, så faldt jeg over det, fordi jeg har oplevet PRÆCIST det du skriver. Hvad skete der efterfølgende?? Har talt i tlf med lægen og umiddelbart tror de ikke, at det er noget. Det hverken lugter eller gør ondt.

Hmm... men hvad endte det med hos dig, hvis jeg må spørge??

Mange hilsner Lisbeth uge 12

Sådan ha rmit udflåd set ud i flere år, og i rå mængder, på alle tidspunkter af min cyklus....

det er faktisk ikke noget som helst, andet end kraftig udflåd. Det kan betyde at miljøet i dit underliv er lidt off, og det kan måske hjælpe med nogle stikpiller fra for eksempel vivag, men jeg kan ikke huske om man må bruge dem under graviditet, det må du lige tjekke.... de er i håndkøb på apoteket, og sikkert også i matas......

Men ellers er det generelt at betegne som værende en helt normal "graviditetsgene"......

Anmeld

31. august 2009

lisbethita

Ok, tak for dit svar!! Hm...jeg tror heller ikke det er noget - men altid rart når andre har oplevet det samme.

Kh Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.