Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er jeg den eneste der synes at forum herinde er lidt dødt??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv www.min-mave.dk ... Det vrimler med mennesker derinde især i juli2012
Jojo men det er først idag at folk er begyndt at svarer på de indlæg jeg er med i. Lidt underligt
hmm ja det kan du have ret i
måske er der ikke så mange der ved de er gravide endnu eller har fundet frem til baby.dk eller denne gruppe???
Jamen kunne se da jeg blev meldt ind at her var 3 ca men ingen svarede. Men der er da kommet gang i den herinde.
Jeg skulle hvert fald først lige føle mig sikker - inden jeg ville sige en masse altså på at testen var positiv Men øv, nu har jeg fået lungebetændelse, og skal have penicillin - håber ikke det skader noget
Altså lægen ved jo du er gravid så han udskriver ikke noget som burde skade i hvert fald. JEg har været på penicillinkur flere gang med MIkkel pga blærebetændelse så tror du skal være rolig
Okay det lyder godt synes nu alligevel bare at 4+6 er tidligt at få det, men jeg jo heller ikke gå med betændelse i kroppen så må tage et skridt af gangen .. Er forberedt på det værste, da det gik galt sidst ..
Frem med de positive tanker og hold fast i dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128