Wuuuhuuuu :d (især til maja4000 :d )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Mor Christa

Jep jep jpe, jeg har lige gang i en SUPER dag i dag!!!
Jeg skulle til infomøde i dag, omhandlende aktivering ..
Da jeg ankom der kl 10 i formidags tegnede det ikke godt! Der kom en mand og fortalte os, at fordi vi var under 25 blablabla. skulle vi så tvinges i en uddannelse, og her de næste 4 uger skulle vi fra 8 -15 sidde og søge jobs... hver dag!
Bagefter infomødet skulle vi til enkeltsamtaler, og jegvar heldivis den første.
Jeg fik så at vide, at eftersom jeg har et barn skal jeg ikke tvinges i random uddannelse, og hertil svarede jeg så,a t jeg har en uddannelse jeg gerne vil på til januar, og at jeg har snakket med ledelsen på uddannelsen, og de siger at jeg højst sandsynligt kommer ind ..
Damen siger så, at det jo var super fint, og hun fortæller mig at jeg kun behøver være i aktivering de næste 4 uger (starter på tirsdag), og så skal jeg være der hevr dag fra 8 - 13. Vi skal ikke sidde og søge jobs osv. Der kommer til at foregå en del udnervisning, bl.a. kommer der en bankdame og fortæller om budget, hjælper os med at lave et budget, så kommer der en menneskekender, som kan hjælpe en med at lære at udstråle den rigtige energi når man møder nye mennesker, og hvordan man skal opføre sig til en jobsamtale osv osv..
ret spænende faktisk!
Så det skal jeg de næste 4 uger, 5 timer om dagen, og efter dette ( 12 december) skal jeg bare være hjemme indti lmin uddannelse starter d 23 januar !!
WUHUUU..
og så var jeg inde på mit uddannelsessted og afleverer ansøgningen, og fik igen at vide at jeg højst sandsynligt kom ind, og at så snart ledelsen på uddannelsen havde kigget den igennem, fik jeg at vide om jeg kom ind eller ej (dvs de kan faktisk i princippet allerede kontakte mig i morgen hvis det er :O )
Ja, så køre jeg så i babysam og købte lilledrengens julegave (har allerede købt føselsdagsgave til ham ) og ind i jysk og købe sengetøj og BUM .... Nu sidder jeg hjemme

ÅÅÅH , det er en dejlig dag!!!
Undskyld at det blev rodet og langt

går det godt med jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Maja_4000

Hvor er dejligt !! Engang imellem kan man jo blive positivt overrasket ;D Hehe

Og 5 timer .. Det er jo "ingenting" :b Og så har du endda laaang juleferie Kan det blive bedre ? :b Hehe .. Håber det er ligeså godt som det lyder

Hvad får Victor i fødselsdags - og julegave ? Jeg synes sgu det er svært ;o Vil riiigtig gerne give Caroline noget bObles .. Men synes det er viiiiildt dyrt !! 

Ved ikke , om du har set den debat jeg oprettede i morges .. Men dér gik det sgu ikke særlig godt ! Men nu har jeg fået min lille sovende baby hjem igen (; Hehe .. Og så er jeg ved at koge risengrød til Caroline og far til i aften (og til ris a la mande til mig - Og far - i morgen )

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor er dejligt !! Engang imellem kan man jo blive positivt overrasket ;D Hehe

Og 5 timer .. Det er jo "ingenting" :b Og så har du endda laaang juleferie Kan det blive bedre ? :b Hehe .. Håber det er ligeså godt som det lyder

Hvad får Victor i fødselsdags - og julegave ? Jeg synes sgu det er svært ;o Vil riiigtig gerne give Caroline noget bObles .. Men synes det er viiiiildt dyrt !! 

Ved ikke , om du har set den debat jeg oprettede i morges .. Men dér gik det sgu ikke særlig godt ! Men nu har jeg fået min lille sovende baby hjem igen (; Hehe .. Og så er jeg ved at koge risengrød til Caroline og far til i aften (og til ris a la mande til mig - Og far - i morgen )

jamen det er helt perfekt 5 timer om dagen! No problemo!!!
Åh nej dog! Skyndte mig lige at læse din tråd nu her.. Det må være SÅ HÅRDT når de græder når man skal til at gå! Heldigvis er det ikke sket for mig endnu! Thanks god!!!!!!!! Kan sgu godt forstå u synes det var hårdt!
Victor er stadig i DP - afleverede ham kl 9.15 iu morgen og han sover nu (har lige snakket med DP mor hehe)..
Jeg havde selv tænkt at jeg ville give Victor noget bObles, men jeg synes også det var for dyrt! Så har i stedet købt bl.a. 2 Hummel bodyer, noget sengetøj, en sjov bold der kan larme og lyse helt vildt (suk.. fortryder allerede.....)
Og så den sorte aaf dem her:

beskrivelse:   

"Hoppedyret er ikke alene sjov, farvefuld og fantastisk slidstærk. Fagpersoner indenfor stimulering bruger hoppedyr generelt til at udvikle labyrintsansen, som har vist sig at være fundamentet til udvikling af sprog, hukommelse, hop og løb.
Når barnet vokser putter man mere luft i koen, således vokser Hoppedyret med barnet.

Simpelthen en fantastisk hoppeko der er rigtig god for barnets motoriske udvikling og er desuden god til forskellige gymnastik lege.
En tur på et hoppedyr giver helt sikkert dejligt røde kinder.  "

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

jamen det er helt perfekt 5 timer om dagen! No problemo!!!
Åh nej dog! Skyndte mig lige at læse din tråd nu her.. Det må være SÅ HÅRDT når de græder når man skal til at gå! Heldigvis er det ikke sket for mig endnu! Thanks god!!!!!!!! Kan sgu godt forstå u synes det var hårdt!
Victor er stadig i DP - afleverede ham kl 9.15 iu morgen og han sover nu (har lige snakket med DP mor hehe)..
Jeg havde selv tænkt at jeg ville give Victor noget bObles, men jeg synes også det var for dyrt! Så har i stedet købt bl.a. 2 Hummel bodyer, noget sengetøj, en sjov bold der kan larme og lyse helt vildt (suk.. fortryder allerede.....)
Og så den sorte aaf dem her:

beskrivelse:   

"Hoppedyret er ikke alene sjov, farvefuld og fantastisk slidstærk. Fagpersoner indenfor stimulering bruger hoppedyr generelt til at udvikle labyrintsansen, som har vist sig at være fundamentet til udvikling af sprog, hukommelse, hop og løb.
Når barnet vokser putter man mere luft i koen, således vokser Hoppedyret med barnet.

Simpelthen en fantastisk hoppeko der er rigtig god for barnets motoriske udvikling og er desuden god til forskellige gymnastik lege.
En tur på et hoppedyr giver helt sikkert dejligt røde kinder.  "

Ja .. Det var sygt hårdt :/ Hun græd også i mandags .. Men der var jeg jo ikke med Og igår faldt hun i søvn på vej derhen , så der opdagede hun jo ikke , at hun blev "forladt" :b

Caroline sov da jeg hentede hende , men tog bare vognen med hjem så Hehe

Hold da op , det var mange ting Jeg har også kigget på de der hoppe-køer :b Men kan ikke finde ud af om det skal være sådan en , eller en dims med hjul under  Hehe

Og hvad er det for en bold ? :b Det lyder lige som noget for Caroline

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Ja .. Det var sygt hårdt :/ Hun græd også i mandags .. Men der var jeg jo ikke med Og igår faldt hun i søvn på vej derhen , så der opdagede hun jo ikke , at hun blev "forladt" :b

Caroline sov da jeg hentede hende , men tog bare vognen med hjem så Hehe

Hold da op , det var mange ting Jeg har også kigget på de der hoppe-køer :b Men kan ikke finde ud af om det skal være sådan en , eller en dims med hjul under  Hehe

Og hvad er det for en bold ? :b Det lyder lige som noget for Caroline

haha jamen så er det jo super at I bor så tæt på VS, så du bare kan snuppe hende .. jeg venter bare på DP mor ringer og siger at nu er han stået op .. Bum bum!!
Ihh, undskyld, men hvor er jeg glad for jeg ikke har prøvet at min har grædt endnu! :O Puha!!

Tja, det er jo både julegaver og føselsdagsgaver.. Så han får bolden, bodyerne og nogle wallstickers i fødselsdagsgave og så får han hoppedyret i julegave Synes de der hoppedyr var SÅ SØDE hehe..
Den der bold er fra fætter BR og ser sådan her ud:
http://www.br.dk/Brands/V-TECH/.aspx?id=618135&vid=411381

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha jamen så er det jo super at I bor så tæt på VS, så du bare kan snuppe hende .. jeg venter bare på DP mor ringer og siger at nu er han stået op .. Bum bum!!
Ihh, undskyld, men hvor er jeg glad for jeg ikke har prøvet at min har grædt endnu! :O Puha!!

Tja, det er jo både julegaver og føselsdagsgaver.. Så han får bolden, bodyerne og nogle wallstickers i fødselsdagsgave og så får han hoppedyret i julegave Synes de der hoppedyr var SÅ SØDE hehe..
Den der bold er fra fætter BR og ser sådan her ud:
http://www.br.dk/Brands/V-TECH/.aspx?id=618135&vid=411381

Dét forstår jeg godt ! Da jeg hentede hende , sagde pædagogen at jeg næste gang skal prøve at blive stående på den anden side af døren , så jeg kan høre at det går over "med det samme" :b Men kan sgu ikke stå der og tude  Haha

Nåårh .. Den har Caroline allerede Hun eeeelsker den :b Hehe 

Godt nok et billede fra i sommers :b Men hun er stadig rigtig glad for den

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Dét forstår jeg godt ! Da jeg hentede hende , sagde pædagogen at jeg næste gang skal prøve at blive stående på den anden side af døren , så jeg kan høre at det går over "med det samme" :b Men kan sgu ikke stå der og tude  Haha

Nåårh .. Den har Caroline allerede Hun eeeelsker den :b Hehe 

Godt nok et billede fra i sommers :b Men hun er stadig rigtig glad for den

Neej jeg skulle satme heller ikke stå og høre ham græde hvis det var mig :O PUHA !!
aah hvor fint Hvor er hun søøød! Der står i beskrivelsen at den er god til børn fra 4 mdr til 2 år, og Victor har lige fået øjnene op for bolde, så tænkte at den var suveræn til ham

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Neej jeg skulle satme heller ikke stå og høre ham græde hvis det var mig :O PUHA !!
aah hvor fint Hvor er hun søøød! Der står i beskrivelsen at den er god til børn fra 4 mdr til 2 år, og Victor har lige fået øjnene op for bolde, så tænkte at den var suveræn til ham

Vi købte den i håb om at hun fandt ud af at kravle , fordi den jo bevæger sig .. Men nej

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Vi købte den i håb om at hun fandt ud af at kravle , fordi den jo bevæger sig .. Men nej

hehehe. Men nu går hun jo næsten så nu er det ligemeget
Det kan være du ikke harkøbt noget til din prinsesse endnu? (Julegave og/eller føselsdagsgave )

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hehehe. Men nu går hun jo næsten så nu er det ligemeget
Det kan være du ikke harkøbt noget til din prinsesse endnu? (Julegave og/eller føselsdagsgave )

Nej , har ikke købt noget endnu Vi snakker meget om et legekøkken .. Men ved sgu ikke rigtigt :b Hehe

Vi har også snakket om at slå jule- og fødselsdagsgaven sammen og så købe en af de store bObles ting .. Hun får alligevel så mange gaver af alle mulige andre + hun forstår det jo ikke :b

Vi var på babymesse med hende i oktober .. Der var lavet et KÆMPE legeområde med en masse bObles og andre "tumle-ting" :b Og hun var vild med det .. Så hælder måske mest til det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.