Jep jep jpe, jeg har lige gang i en SUPER dag i dag!!! 
Jeg skulle til infomøde i dag, omhandlende aktivering
..
Da jeg ankom der kl 10 i formidags tegnede det ikke godt! Der kom en mand og fortalte os, at fordi vi var under 25 blablabla. skulle vi så tvinges i en uddannelse, og her de næste 4 uger skulle vi fra 8 -15 sidde og søge jobs... hver dag!
Bagefter infomødet skulle vi til enkeltsamtaler, og jegvar heldivis den første.
Jeg fik så at vide, at eftersom jeg har et barn skal jeg ikke tvinges i random uddannelse, og hertil svarede jeg så,a t jeg har en uddannelse jeg gerne vil på til januar, og at jeg har snakket med ledelsen på uddannelsen, og de siger at jeg højst sandsynligt kommer ind
..
Damen siger så, at det jo var super fint, og hun fortæller mig at jeg kun behøver være i aktivering de næste 4 uger (starter på tirsdag), og så skal jeg være der hevr dag fra 8 - 13. Vi skal ikke sidde og søge jobs osv. Der kommer til at foregå en del udnervisning, bl.a. kommer der en bankdame og fortæller om budget, hjælper os med at lave et budget, så kommer der en menneskekender, som kan hjælpe en med at lære at udstråle den rigtige energi når man møder nye mennesker, og hvordan man skal opføre sig til en jobsamtale osv osv..
ret spænende faktisk!
Så det skal jeg de næste 4 uger, 5 timer om dagen, og efter dette ( 12 december) skal jeg bare være hjemme indti lmin uddannelse starter d 23 januar
!!
WUHUUU..
og så var jeg inde på mit uddannelsessted og afleverer ansøgningen, og fik igen at vide at jeg højst sandsynligt kom ind, og at så snart ledelsen på uddannelsen havde kigget den igennem, fik jeg at vide om jeg kom ind eller ej (dvs de kan faktisk i princippet allerede kontakte mig i morgen hvis det er :O )
Ja, så køre jeg så i babysam og købte lilledrengens julegave (har allerede købt føselsdagsgave til ham
) og ind i jysk og købe sengetøj og BUM .... Nu sidder jeg hjemme
ÅÅÅH , det er en dejlig dag!!!
Undskyld at det blev rodet og langt
går det godt med jer andre?
Anmeld