Hej
Helt enig - jeg forstår heller ikke hvor tiden bliver af - suk. Det lille pus vil selv, kan selv, og stikker af hver gang jeg kalder på ham..... herligt med tidlig selvstændighed, kunne godt ønske at han nogen gange ikke var monster

Ja vi kalder Aske her i huset monster fordi han er i alt og laver ulykker og ballade hver gang man lige ser den anden vej. Jeg ved ikke hvor mange gange det er lykkes ham at hælde en liter mælk, vand, havregryn osv. ud på gulvet fordi han jo vil sel

men det går jo heldigvis over.... hvilket jeg glæder mig utrolig meget til.
Aske siger nogle enkle ord og kan også¨godt bede om mælk, men det er kun i det små, men rart at der kommer nogle ord på så vi kan forstå ham. Men han har et tydeligt kropsprog så vi er ikke så meget i tvivl om hvad han mener.
Synes det er hårdt at være igang igen med arbejde, 4 børn, hus, mand og så alt det andet. Mangler timer i døgnet synes jeg. Men når det er sagt så er det jo også utrolig dejligt men en dejlig familie og jeg nyder når vi endelig har tid til bare at være sammen og hygge. Og det er også bare med at nyde de små guldklumper for hold da op hvor jeg bare synes at tiden flyver afsted.
En lille marts hilsen fra Aske og Lise-Lotte
www.netfiluren.dk
Børnetøj 0-10 år
Anmeld