ØV!!!!!!!!!!!
Jeg vejer 84 kg og er 166 cm høj. Jeg føler mig SÅ fed og ulækker.. Jeg forsøger at gøre noget ved det hele tiden, men jeg bliver skuffet over mig selv hver gang.
Nå, vi står og skal til julefrokost i weekenden og jeg har 2 kjoler at vælge imellem. 1 lang kjole - flot, men synes jeg ser meget bred ud over hofterne og der er en masse læg foran hvor jeg synes jeg hurtigt kan se større ud end jeg er (Gud forbyde at det sker)
Den anden jeg har er meget nedringet (kan jo have en top under) mend en går kun til knæene og jeg synes jeg har nogle meget tykke ben..
Jeg er SÅ splittet..
Hvad skal jeg gøre? Til denne julefrokost er jeg den eneste der er fed - de andre er meget slanke. Som om jeg ikke føler mig udenfor nok i forvejen så er jeg den eneste der ikke er veninder med de andre tøser der er der, så ud af en gruppe på 5 piger er jeg den eneste der ikke er "inde i varmen" 
amen, lille ven..hvad skal jeg så sige..
jeg er 1,62 og vejer ca 88 kg da jeg ikke har tabt mig så meget siden tøzen blev født ( for snart lang tid siden)..skal seriøst også have gjort noget ved det men står også tit i tøj krise..
bruger altid støvle med hæl da det da i det mindste får mig til at se højere ud og derved også slankere..men har en godt polstret røv, tykke lår og en kejsersnitmave
..i dem føler jeg mig lidt bedre og finder somregel også tøj som jeg har det tilpas i..men ved om nogen hvordan du har det..
dog er der både slanke og knap så slanke i vores vennekreds så...
håber du finder en løsning ellers må du lige smide et par billeder af kjolerne på dig privat..
Anmeld