er trist - min vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

ØV!!!!!!!!!!!  Jeg vejer 84 kg og er 166 cm høj. Jeg føler mig SÅ fed og ulækker.. Jeg forsøger at gøre noget ved det hele tiden, men jeg bliver skuffet over mig selv hver gang.

Nå, vi står og skal til julefrokost i weekenden og jeg har 2 kjoler at vælge imellem. 1 lang kjole - flot, men synes jeg ser meget bred ud over hofterne og der er en masse læg foran hvor jeg synes jeg hurtigt kan se større ud end jeg er (Gud forbyde at det sker)
Den anden jeg har er meget nedringet (kan jo have en top under) mend en går kun til knæene og jeg synes jeg har nogle meget tykke ben..

Jeg er SÅ splittet..

Hvad skal jeg gøre? Til denne julefrokost er jeg den eneste der er fed - de andre er meget slanke. Som om jeg ikke føler mig udenfor nok i forvejen så er jeg den eneste der ikke er veninder med de andre tøser der er der, så ud af en gruppe på 5 piger er jeg den eneste der ikke er "inde i varmen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Anonym trådstarter

9. november 2011

christina92

Anonym skriver:

ØV!!!!!!!!!!!  Jeg vejer 84 kg og er 166 cm høj. Jeg føler mig SÅ fed og ulækker.. Jeg forsøger at gøre noget ved det hele tiden, men jeg bliver skuffet over mig selv hver gang.

Nå, vi står og skal til julefrokost i weekenden og jeg har 2 kjoler at vælge imellem. 1 lang kjole - flot, men synes jeg ser meget bred ud over hofterne og der er en masse læg foran hvor jeg synes jeg hurtigt kan se større ud end jeg er (Gud forbyde at det sker)
Den anden jeg har er meget nedringet (kan jo have en top under) mend en går kun til knæene og jeg synes jeg har nogle meget tykke ben..

Jeg er SÅ splittet..

Hvad skal jeg gøre? Til denne julefrokost er jeg den eneste der er fed - de andre er meget slanke. Som om jeg ikke føler mig udenfor nok i forvejen så er jeg den eneste der ikke er veninder med de andre tøser der er der, så ud af en gruppe på 5 piger er jeg den eneste der ikke er "inde i varmen"

Det er svært at sige når jeg ikke har set dig i kjolerne.

Men lidt bred over hofterne ser vi jo alle samme ud engang imellem, hvertfald i egne øjne. Du skal bare huske et er hvordan du føler du ser ud og en anden er hvordna du egentlig ser ud.

Det vigtigste er at du føler dig godt til pas og selv synes du ser godt ud. så på med kjolen, makeuppen og sæt håret kig dig selv i spejlet og sig til sig selv du er lækker!! Selvtillid er den bedste vej til at se godt ud. Og vi har alle ting vi hader ved os selv (her er den seriøs gal med næsen) men jeg ved folk omkring mig holder af mig, næse eller ej.

Og hvis det hele er lort o glagkage så tag afsted i nattøj og gummistøvler!  sender stort kram og håber du finder en løsning

Anmeld

9. november 2011

Timse

Jeg kan ikke fortælle dig hvilken du skal vælge, men hvis det er noget du ikke føler dig tilpas i så kan det ses. Jeg håber virkelig at du finder en løsning og held og lykke med vægttabet...

fra en der udemærket kender følelsen

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Det er svært at sige når jeg ikke har set dig i kjolerne.

Men lidt bred over hofterne ser vi jo alle samme ud engang imellem, hvertfald i egne øjne. Du skal bare huske et er hvordan du føler du ser ud og en anden er hvordna du egentlig ser ud.

Det vigtigste er at du føler dig godt til pas og selv synes du ser godt ud. så på med kjolen, makeuppen og sæt håret kig dig selv i spejlet og sig til sig selv du er lækker!! Selvtillid er den bedste vej til at se godt ud. Og vi har alle ting vi hader ved os selv (her er den seriøs gal med næsen) men jeg ved folk omkring mig holder af mig, næse eller ej.

Og hvis det hele er lort o glagkage så tag afsted i nattøj og gummistøvler!  sender stort kram og håber du finder en løsning

tak for svaret..

Problemet er at jeg i den lange føler mig som en sæk kartofler og i den korte føler jeg mine ben er for fede og derfor ikke særlig godt tilpas i nogen af dem. Men pengene er små. Har en ret flot pyjamas faktisk

Anmeld

9. november 2011

christina92

Anonym skriver:

tak for svaret..

Problemet er at jeg i den lange føler mig som en sæk kartofler og i den korte føler jeg mine ben er for fede og derfor ikke særlig godt tilpas i nogen af dem. Men pengene er små. Har en ret flot pyjamas faktisk

Så tag den på!!

Kan du evt. tage et par jeans under den korte og et par stiletter?

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Så tag den på!!

Kan du evt. tage et par jeans under den korte og et par stiletter?

Kan kun være i mine graviditetsjeans som jeg heldigvis snart for lille til

Måske et par fine legginsk kan gøre underværker. Det må prøves af

Anmeld

9. november 2011

christina92

Anonym skriver:

Kan kun være i mine graviditetsjeans som jeg heldigvis snart for lille til

Måske et par fine legginsk kan gøre underværker. Det må prøves af

Skønt de snart er for store!

Ja prøv med et par leggins og så sko med hæl. det gør altså at holdningen bliver en hel anden og selv en lille hel skaber underværker for ben i alle størrelser

Anmeld

9. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Sorte leggins!!!! .. Det er min bedste ven

Tænkte på den korte nedringede du snakkede om. Jeg er nemlig heller ikke glad for mine ben og jeg har altid sorte leggins på

Og det kommer fra en der er i samme båd som dig. Skal vi være tykke sammen?  Spøg til side.

Jeg ved hvordan du har det. Jeg er også træt af altid at skulle være den fede til alt hvad man lige skal

Anmeld

9. november 2011

Christina.78

Jeg er SÅ splittet..

amen, lille ven..hvad skal jeg så sige..

jeg er 1,62 og vejer ca 88 kg da jeg ikke har tabt mig så meget siden tøzen blev født ( for snart lang tid siden)..skal seriøst også have gjort noget ved det men står også tit i tøj krise..

bruger altid støvle med hæl da det da i det mindste får mig til at se højere ud og derved også slankere..men har en godt polstret røv, tykke lår og en kejsersnitmave ..i dem føler jeg mig lidt bedre og finder somregel også tøj som jeg har det tilpas i..men ved om nogen hvordan du har det..

dog er der både slanke og knap så slanke i vores vennekreds så...

håber du finder en løsning ellers må du lige smide et par billeder af kjolerne på dig privat..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.