3. Jordemoderbesøg overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Københavnermor

Så får i lige en lille opdatering herfra.. 

Vi var til 3. jordemoderbesøg i dag (jeg er 34+6) og det gik super. Babyen har sat sig fast i bækkenet og vender heldigvis den helt rigtige vej.. 

Hun skønnede baby lidt større end gennemsnittet, men det synes hun ikke der var noget underligt i da både manden og jeg er høje mennesker.. 

Alt andet var også helt fint.. (Blodtryk osv.)

Så nu er jeg gået igang med de sidste vaskeprojekter så der er helt klar til baby kommer ud.. Jeg drømmer vilde drømme om at fødslen går igang de mærkeligste steder og kan mærke mine tanker kredse mere og mere om det kommende..

Jeg glæder mig stadig til fødslen, ingen frygt endnu. Det kan være det kommer når det går løs.. 

Så nu venter vi bare på at det bliver december.. 

/ MedRogn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Lækkert  Og heldigvis er der ikke så længe til december

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MedRogn skriver:

Så får i lige en lille opdatering herfra.. 

Vi var til 3. jordemoderbesøg i dag (jeg er 34+6) og det gik super. Babyen har sat sig fast i bækkenet og vender heldigvis den helt rigtige vej.. 

Hun skønnede baby lidt større end gennemsnittet, men det synes hun ikke der var noget underligt i da både manden og jeg er høje mennesker.. 

Alt andet var også helt fint.. (Blodtryk osv.)

Så nu er jeg gået igang med de sidste vaskeprojekter så der er helt klar til baby kommer ud.. Jeg drømmer vilde drømme om at fødslen går igang de mærkeligste steder og kan mærke mine tanker kredse mere og mere om det kommende..

Jeg glæder mig stadig til fødslen, ingen frygt endnu. Det kan være det kommer når det går løs.. 

Så nu venter vi bare på at det bliver december.. 

/ MedRogn  

Hvor skønt med en dejlig update! 

Er selv 37+0 i dag. Nu er tankerne nærmest kun på fødslen der nærmer sig. Bliver spændende om jeg bliver mor i November eller December. 

Anmeld

9. november 2011

delimus

Dejligt at det hele bare flasker sig :-) 

Har sidste jordemoder besøg på tirsdag og forhåbentlig sidste scanning :-) Er også bare spænt på, hvad de kloge hoveder har at sige. Alt er også bare gået planmæssigt her. Synes dog jeg har haft ondt i maven de sidste par dage, tror måske Blob er kravlet ned for at sætte sig fast eller noget 

Har også lige lagt det første nyvaskede babytøj sammen, det virkede bare lidt urealistisk et eller andet sted, men det er jo lige om lidt for pokker!!!! 

Anmeld

9. november 2011

Københavnermor

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor skønt med en dejlig update! 

Er selv 37+0 i dag. Nu er tankerne nærmest kun på fødslen der nærmer sig. Bliver spændende om jeg bliver mor i November eller December. 

Ihh ja, det bliver spændende! Jeg håber på at det bliver november for dig, så du ikk skal vente så længe endnu! 

Anmeld

9. november 2011

Københavnermor

rikkeregnbue skriver:

Lækkert  Og heldigvis er der ikke så længe til december

Nej, heldigvis!! Glæder mig! 

Anmeld

9. november 2011

Københavnermor

delimus skriver:

Dejligt at det hele bare flasker sig :-) 

Har sidste jordemoder besøg på tirsdag og forhåbentlig sidste scanning :-) Er også bare spænt på, hvad de kloge hoveder har at sige. Alt er også bare gået planmæssigt her. Synes dog jeg har haft ondt i maven de sidste par dage, tror måske Blob er kravlet ned for at sætte sig fast eller noget 

Har også lige lagt det første nyvaskede babytøj sammen, det virkede bare lidt urealistisk et eller andet sted, men det er jo lige om lidt for pokker!!!! 

Hvor dejligt for dig..  Det er spændende, jeg håber din baby har lagt sig godt fast! 

Jeg har lige vasket noget af babytøjet her i eftermiddag, så skal jeg bare vente på det tørrer, så jeg også kan få lov at lægge det sammen for 1. gang.. 

Anmeld

9. november 2011

Moms

Jeg har også en solstrålehistorie.

Jeg var også til jordmoder i dag - 36+1.

Baby ligger helt som han skal med hovedet fast i bækkenet, god hjertelyd og masser af liv. Anslået til 25-2800 g.

Mit blodtryk og urin er i orden og jeg har det godt.

Jeg er lige gået på barsel og har ikke haft de store gener mht. til arbejdet.

Nattesøvnen er blevet lidt forstyrret af bøvsen og mavesmerter, men det er bedre nu.

Jeg er ikke mentalt klar til at føde endnu. Jeg synes det ville være lidt for hurtigt, hvis jeg fødte 2 uger før tiden. Jeg er slet ikke træt af at være gravid og har glædet mig meget til at gå hjemme den sidste måned.

Men nu får vi se - når han vil ud, vil han jo ud :-)

Fik iøvrigt en forklaring på hvordan de sætter elektroderne fast på hovedet af den lille slimede knop, der er på vej ud af skeden. Kobbertråde, der skrues ind under huden på hovedet. Av da! Men de er forhåbentlig lige så stressede som moderen og mærker ikke så meget til det.

Moms

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MedRogn skriver:

Ihh ja, det bliver spændende! Jeg håber på at det bliver november for dig, så du ikk skal vente så længe endnu! 

Jo tak! Meget gerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.