mig med tråden død baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Anonym trådstarter

hej tøsser jeg var igår inde og få fjernet min lille baby. så ville lige give lyd fra mig. 

jeg var inde til en forsamtale om hvordan vi skulle få klaret det her. jeg var rigtig ked det er jo klart.

men jeg fandt så ud af af baby ikke leve længer end til uge 8. og der blev jeg helt afklaret med mig selv, lyder nok mærkeligt men jeg var ikke ked mere og da jeg kom ind på stuen hvor jeg skulle havde det fjernet var der en god hurmor og svar på alle mine ting.

da jeg kom ind på opvåning havde jeg slet ikke ond og bløder ikke rigtig.  og var ude enden for en halv time. var den sidste der kom ind og den første der gik hjem. det var bare så fedt at jeg havde det godt uden at hvade smerter eller noget....

så nu er det bare op på hesten igen, ville lige hører om jer der har været det samme igennem hvornår kunne i mærke på jeres krop at i var klar igen???????

mange hilsner her fra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

hej tøsser jeg var igår inde og få fjernet min lille baby. så ville lige give lyd fra mig. 

jeg var inde til en forsamtale om hvordan vi skulle få klaret det her. jeg var rigtig ked det er jo klart.

men jeg fandt så ud af af baby ikke leve længer end til uge 8. og der blev jeg helt afklaret med mig selv, lyder nok mærkeligt men jeg var ikke ked mere og da jeg kom ind på stuen hvor jeg skulle havde det fjernet var der en god hurmor og svar på alle mine ting.

da jeg kom ind på opvåning havde jeg slet ikke ond og bløder ikke rigtig.  og var ude enden for en halv time. var den sidste der kom ind og den første der gik hjem. det var bare så fedt at jeg havde det godt uden at hvade smerter eller noget....

så nu er det bare op på hesten igen, ville lige hører om jer der har været det samme igennem hvornår kunne i mærke på jeres krop at i var klar igen???????

mange hilsner her fra 

smutter ikke uden at give en krammer må ha været forfærdeligt at være igennem. Aner ikke hvordan jeg skulle klare det hvis vi mistede vores lille guldklump, så hatten af for at du er så afklaret og ved godt mod

Anmeld

9. november 2011

karina1980

Anonym skriver:

mange hilsner her fra 

jeg fik en sa nytårsaften og måtte en uge efter,have en udskrabning, men allerede i feb. var jeg igen blevet gravid(nåed aldrig at få mens)

idag er han næsten 10 år

Anmeld

9. november 2011

Muffinmus

Vi var i gang igen efter nogle uger med at lave et barn...det tog desværre 2 år, men det var ikke pga min Ma det tog så lang tid...det var bare uheldige omstændigheder at vi var så længe om det:-)

Så når du føler dig klar så hop på igen og tro på det bedste:-)

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

smutter ikke uden at give en krammer må ha været forfærdeligt at være igennem. Aner ikke hvordan jeg skulle klare det hvis vi mistede vores lille guldklump, så hatten af for at du er så afklaret og ved godt mod

ved endlig heller ikke hvorfor jeg er så afklaret syntes selv det virker underligt. nar man tuder hele dagen da jeg fik det af vide. og dagen efter ingenting 

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

mange hilsner her fra 

Jeg havde en SA i februar efter IVF, men meget tidligt i forløbet, så klarede det hjemme. Var klar med det samme igen, og blev naturligt gravid 3 uger efter. 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

jeg fik en sa nytårsaften og måtte en uge efter,have en udskrabning, men allerede i feb. var jeg igen blevet gravid(nåed aldrig at få mens)

idag er han næsten 10 år

jeg hører mange der bliver gravide ikke så lang tid egter. men jeg frygter at det tager år igen. 

Anmeld

9. november 2011

sandramor

jeg er glad for at du trods alt er kommet godt igennem det og er ved godt mod og føler dig klar til at hoppe op på hesten igen..

jeg var igennem næsten det samme forløb som dig... og jeg kunne mærke at min krop var klar igen efter 1 måned og blev ret hurtig gravid igen....... mistede dog i uge 13..... ved dog hvad det skyldtes.....

men er jo gravid igen nu i uge 18

så du er ikke i tvivl om hvornår din krop er klar igen.. og så er det bare at komme igang igen

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

jeg er glad for at du trods alt er kommet godt igennem det og er ved godt mod og føler dig klar til at hoppe op på hesten igen..

jeg var igennem næsten det samme forløb som dig... og jeg kunne mærke at min krop var klar igen efter 1 måned og blev ret hurtig gravid igen....... mistede dog i uge 13..... ved dog hvad det skyldtes.....

men er jo gravid igen nu i uge 18

så du er ikke i tvivl om hvornår din krop er klar igen.. og så er det bare at komme igang igen

er rigtig glad for at jeg ved at vi skal prøve igen tror også kun det er derfor jeg ikke er ked mere. har i taget æl-test efter først mens

Anmeld

9. november 2011

sandramor

ja og trods det er hårdt at miste så skal du se det positive i det og det er at du KAN blive gravid det er der jo mange andre der ikke kan.......

nej jeg tog ikke ÆL test efter mens.... vi sexede bare derud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.