Ingen symptomer mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Jelles

DinNabo skriver:

Hejsa

Jeg er utrolig god til at hidse mig selv op.... Så vil lige høre, om der er andre end mig, som har oplevet dette....

Jeg har haft en forholdsvis symptomfri graviditet. Lidt kvalme, lidt murren i underlivet, lidt brystspændinger, og så forstoppelse. Men nu er der slet ingenting mere.

Jeg har ikke blødt eller noget som helst, men nu bliver jeg lidt nervøs, da jeg slet ikke har nogen symptomer mere... (til infor så har jeg set hjerteblink i uge 7 ved en tryghedsscanning).

Jeg skal til NF scanning næste fredag, og min mand synes jeg er lidt pylret fordi jeg overvejer at tage til en scanning igen nu kun godt en uge inden vi skal til NF...

Er der nogen af jer, som har oplevet det samme, at symptomerne er forsvundet? (Men selvfølgelig har fundet ud af, at der ikke var noget galt?)

mvh

Anja

jeg har allerede fået 4 private scanninger, og så nf :-) og jeg er ligeglad med om folk synes jeg er pylret, når det kan give mig ro i sindet :-)

jeg har nemlig ikke nogle symptomer ligesom dig, andet end sjælden kvalme og murren i underlivet...

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

DinNabo

Jelles skriver:

jeg har allerede fået 4 private scanninger, og så nf :-) og jeg er ligeglad med om folk synes jeg er pylret, når det kan give mig ro i sindet :-)

jeg har nemlig ikke nogle symptomer ligesom dig, andet end sjælden kvalme og murren i underlivet...

knus

Ja tænker også lidt, at alle de penge jeg sparer på, at jeg ikke går i byen og drikker drinks med veninderne, jo bare kan blive brugt på scanninger i stedet

Jeg vil dog prøve, at overbevise mig om, at der selvfølgelig ikke er noget galt....

Anmeld

9. november 2011

Jelles

DinNabo skriver:

Ja tænker også lidt, at alle de penge jeg sparer på, at jeg ikke går i byen og drikker drinks med veninderne, jo bare kan blive brugt på scanninger i stedet

Jeg vil dog prøve, at overbevise mig om, at der selvfølgelig ikke er noget galt....

selvfølgelig er der intet galt, men giv dig da bare den scanning.. jeg har været inde hos lille kbh flere gange..han er utrolig sød og forstående over man er nervøs, du får både billeder og dvd, og han er super til at forklare hvad det er du ser :-)

Anmeld

10. november 2011

Nina Amelia

DinNabo skriver:

Jeg er 11+2 i dag.

Jeg har overvejet at tage ind og blive scannet i aften. Det er jo et sted i Kbh, hvor det kun koster 200 kr. Men min mand synes jeg er lidt pylret. I uge 7 havde jeg det lidt på samme måde (dog kom symptomerne tilbage efter 2 dage), og der betalte vi selv en scanning (hvor der selvfølgelig var fin hjerteblink). Så han er sikker på at alt er i orden, og at vi bare skal vente til NF scanningen den 18.

Men det er selvfølgelig mig, der tænker på det hele tide, og selv om jeg normalt ser mig selv som en fornuftig og rationel kvinde. Så får jeg altså bildt mig selv ind, at der er noget galt...

Ja så er du jo lige ved at skifte over til andet trimester Så det lyder meget normalt. Men hvis du ikke har fået mere ro på efter et par dage så syntes jeg godt at du kan tillade dig at bruge 200 kr på dig selv og bebsen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.