Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu begynder der at ske lidt mere så meget at I også lige får et forfra billede
Jeg tror hun har det rigtig godt derinde, hun bobler lidt rundt og kugler sig helt sammen om natten så jeg har en underlig deform bold på maven når jeg vågner og plads - ja det har hun tydeligvis masser af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: Nu begynder der at ske lidt mere så meget at I også lige får et forfra billede Jeg tror hun har det rigtig godt derinde, hun bobler lidt rundt og kugler sig helt sammen om natten så jeg har en underlig deform bold på maven når jeg vågner og plads - ja det har hun tydeligvis masser af
Sikke en fin mave !
Har du set at du har skrevet 2+0 på billederne?
Ditte_Marie skriver: Sikke en fin mave ! Har du set at du har skrevet 2+0 på billederne?
tak for det ups det får jeg da lige rettet
Fin mave
AalborgPigen skriver: Fin mave
tak for deet
Flot flot mavse
Flot mave Undrede mig lidt over at du havde skrevet 2+0 på nogle af billederne, men kan se en anden har gjort dig obs på det (Hvilket jeg jo så lige gjorde alligevel )
Miss Church skriver: Flot flot mavse
Tak for det
rikkeregnbue skriver: Flot mave Undrede mig lidt over at du havde skrevet 2+0 på nogle af billederne, men kan se en anden har gjort dig obs på det (Hvilket jeg jo så lige gjorde alligevel )
Ja, jeg synes egentlig godt man kan se at jeg ikke er 2+0 der men jeg er 20+0 hvis der sku være tvivl
Sikke en fin mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128