Voksi active fra Bilka...???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.551 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Lotus86

Er der nogle af jer der kender til den?

Vi står og skal have en eller anden 'pose', men er meget i tvivl om hvilken. Synes jo den org. Voksi er super lækker, men også super dyr, og den voksi fra Bilka koster kun 499, så hvis den er god, kan vi jo lige så godt købe den.

Hvis nogle af jeg har en helt anden pose som i er super glade for, eller som måske har været noget møg, så skriv endelig

-Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

netdaddy

Lotus86 skriver:

Vi står og skal have en eller anden 'pose', men er meget i tvivl om hvilken. Synes jo den org. Voksi er super lækker, men også super dyr, og den voksi fra Bilka koster kun 499, så hvis den er god, kan vi jo lige så godt købe den.

Hvis nogle af jeg har en helt anden pose som i er super glade for, eller som måske har været noget møg, så skriv endelig

-Nanna

Vi har købt den fra Bilka (Sleepi hedder den vist) og vi er super glade for den.

Vi kiggede også først på den originale, men ville simpelthen ikke betale prisen for den.

Det kan godt være at kvaliteten af Voksi er bedre og gensalgsværdien er højere, men vores erfaring er at Bilka modellen holder barnet lige så varmt som Voksiposen.

Anmeld

9. november 2011

Angelspot

Lotus86 skriver:

-Nanna

Er det ikke sleebeen fra bilka du mener? Eller er de begyndt at kalde den noget andet...

Men her i kategorien er der en tråd der hedder Sleebee Vs Voksi, der er der mange meninger som du evt kan gøre brug af

Anmeld

9. november 2011

Benjamins'mor

Jeg har den fra Bilka, og synes den er så fantastisk.

Anmeld

9. november 2011

Angelspot

Benjamins'mor skriver:

Jeg har den fra Bilka, og synes den er så fantastisk.

Nå ja, det glemte jeg da at sige, jeg har sleebeen og den er jeg bare SÅ glad for

Anmeld

9. november 2011

mor2011_

det er kæmpe forskel på voksi og en billig fra bilka de holder slet ikke varmen på den samme mode..køber man en fra bilka så skal man huske at barnet skal også har alt mulig tøj osv på og med orginal voksi behøver man ikke ekstra tøj udover hue og vanter..men det er smg og behag hvad man vil bruge penge på..jeg vil anbefale voksi

Anmeld

9. november 2011

MIWULA

Vi har den fra bilka og er super glad for den. det fede er også der er 2 dyner i til vinteren også kan man tage den ene dyne ud om sommeren.

Anmeld

9. november 2011

MIWULA

mor2011_ skriver:

det er kæmpe forskel på voksi og en billig fra bilka de holder slet ikke varmen på den samme mode..køber man en fra bilka så skal man huske at barnet skal også har alt mulig tøj osv på og med orginal voksi behøver man ikke ekstra tøj udover hue og vanter..men det er smg og behag hvad man vil bruge penge på..jeg vil anbefale voksi

Enig min søn har self også tøj på.

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Lotus86 skriver:

-Nanna

Jeg har købt Slee Bee fra Bilka. Den er lækker, og jeg kan ikke se forskel på den og orginalen. Voksi er så vidt jeg ved med uld, og det har jeg fravalgt. Den er fuldstændig magen til Duniduo uden uld. Bare en noget bedre pris 

Anmeld

9. november 2011

Lotus86

Tak for alle jeres svar, men nej det er ikke slee-bee'en jeg mener, inde på Bilkas hjemmeside i netshoppen, der kan man købe en der hedder Voksi Active.

Er slee-bee'en med uld? For det vil jeg have, dun bliver alt for varmt til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.