Næsten 40 i feber...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. marts 2008

Rasmine

blev Mille ramt af i aftes. Som lyn fra en klar himmel. Hun KOGTE! Ringede fluks til vagtlægen, som sagde jeg sku give hende noget febernedsættende. Havde jo lige læst om Lisbeth's meningitis-tilfælde, så var pisse bange. Men hun var ikke stiv i nakken, slap, fraværende eller noget. Ville gerne drikke osv. Sov faktisk igennem hele natten, og var frisk som en havørn. Underligt. Men hun er så blevet hjemme fra BH idag. Synes godt nok det er vildt som feberen PLUDSELIGT kan sætte ind, og så SÅ højt, som den var igår. Mette - med lidt sniksnak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

Anja

Tror sgu bare, at det er sådan med børn. Jonas har også ofte fået høj feber om aftenen og så har den været væk igen efter en god natte søvn. En af mine veninder har en kollega, der fik at vide af en børnelæge (tror jeg det var), da hendes børn var små, at små børn gennemsnitligt er syge 80 dage om året ! Vi må vist bare vænne os til at have syge børn med jævne mellemrum :'(

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Min Anna-Mai har også bare HELE tiden noget med hjem fra Bh´en...Sygdom altså:P
P.T. synes jeg bare de er syge på skift herhjemme.....og som Anja skriver så er det vel bare sådan det er at have børn...

Anmeld

3. marts 2008

Rasmine

Synes bare det er sindssygt så hurtigt sådan en feber kan eskalere.
På 2 timer gik hun fra "normal" til over-done!

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

Mebach skriver:

Synes bare det er sindssygt så hurtigt sådan en feber kan eskalere.
På 2 timer gik hun fra "normal" til over-done!

:D:D Ja det er lidt skræmmende, og mærkeligt med små børn at de kan være syge og samtidig lege som var de på coke... i dont get it:S Altså når jeg er syg er jeg da helt til hundene....vuf!

Anmeld

3. marts 2008

Rasmine

HARH!
Me too...

Men ikke ligeså slemt som Lars, når han er syg...
Årh, ih, ah... SÅÅÅ dårlig.
Snakker meget laaangsomt, og bevægelserne er også helt i slowmotion.
Det sååå synd når de mænd er syge.
;)

Anmeld

3. marts 2008

Anna-Rosa

:)):)):)):))....Ja og så skal I helst snakke om det 14 dage efter for ligesom at alle var HELT klar over hvor syg han faktisk har været ikk? God så! Så er alt jo ligesom herhjemme;)

Anmeld

3. marts 2008

Ny mor

Puha...jeg lærer aldrig de skift - først frisk og så bum!! Æv, god bedring!!!
knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.