billig fotograf søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Nolle

Mig og min kæreste har en lille drøm om at få taget nogen billieder af vores søn, og bruge den til julegave og julekort, men problemet er vi har endlig ikke så mange penge.
- Så ville høre om nogen kender en billig go fotograf i nordjylland eller tæt på E45, vi køre tit til Vejle, derfor tæt på E45 så vi ikke skal lave kæmpe omvej.

Håber virklig nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

norenberg

Hvis jeg var dig ville jeg bruge gabriel fra børnefoto.dk han står i forskellige butikker rundt i nordjylland...han laver kanon gode billeder til billige penge...har altid brugt ham til mine 3 uger og de billeder ham har taget har været langt bedre end dem vi har fået taget i studio af ungerne....og så kan du få billederne med på cd eller en usb hvis du selv medbringer den...så kan du selv få dem prinet billigere hvis du skal bruge mange...

Anmeld

15. november 2011

SD

schonert skriver:

Mig og min kæreste har en lille drøm om at få taget nogen billieder af vores søn, og bruge den til julegave og julekort, men problemet er vi har endlig ikke så mange penge.
- Så ville høre om nogen kender en billig go fotograf i nordjylland eller tæt på E45, vi køre tit til Vejle, derfor tæt på E45 så vi ikke skal lave kæmpe omvej.

Jeg fotografere - billigt

Hvor bor i henne?

Anmeld

15. november 2011

SD

schonert skriver:

Hov så ikke lgie at du skrev nordjylland. Så passer det perfekt. Jeg bor i Hobro. Du kan evt sende mig en PB så skal jeg fortælle nærmere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.