sætte denne uge på pause??? For når det bliver mandag, så blir min baby 10 måneder
Jeg kan saftsusme slet ikke følge med mere.
Og på en måde har jeg bare lyst til at ugen skal overståes - Noah startede jo i dp for under en måned siden og det går bare så godt, men tror ikke, at mandag da jeg henter ham ligger der et brev til alle forældrene, om at den ene vil stoppe og flytte dagpleje hjem i eget hjem igen
De har altså kun været i lokalerne i lidt over 2 måneder.... Så nu skal vi så tage stilling til om vi vil flytte med hende hjem i eget hjem og stå uden mulighed for pasning ved sygdom, eller om vi vil blive hos hende den anden, som så vil forsøge at få sin bror godkendt og der vil være en vikar ved sygdom. Hælder til at blive og fik snakket med nogle af de andre forældre i går, og de fleste vil blive, men der kommer til at mangle 2-3 børn, før de er oppe på de 10 børn igen, og hvis ikke det kan gå, så ved vi ikke hvad der skal ske.
årrrrh synes det er en rigtig træls situation at stå i, og er så skuffet og ked af det - det virker slet slet ikke som det var gennemtænkt inden de flyttede i nye lokaler og ud af eget hjem, siden de allerede skilles nu... 
Nå bare lidt lidt brok herfra...
Anmeld