Kunne vi ikke godt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. november 2011

Lilje82

sætte denne uge på pause??? For når det bliver mandag, så blir min baby 10 måneder  Jeg kan saftsusme slet ikke følge med mere.

Og på en måde har jeg bare lyst til at ugen skal overståes - Noah startede jo i dp for under en måned siden og det går bare så godt, men tror ikke, at mandag da jeg henter ham ligger der et brev til alle forældrene, om at den ene vil stoppe og flytte dagpleje hjem i eget hjem igen  De har altså kun været i lokalerne i lidt over 2 måneder.... Så nu skal vi så tage stilling til om vi vil flytte med hende hjem i eget hjem og stå uden mulighed for pasning ved sygdom, eller om vi vil blive hos hende den anden, som så vil forsøge at få sin bror godkendt og der vil være en vikar ved sygdom. Hælder til at blive og fik snakket med nogle af de andre forældre i går, og de fleste vil blive, men der kommer til at mangle 2-3 børn, før de er oppe på de 10 børn igen, og hvis ikke det kan gå, så ved vi ikke hvad der skal ske.   årrrrh synes det er en rigtig træls situation at stå i, og er så skuffet og ked af det - det virker slet slet ikke som det var gennemtænkt inden de flyttede i nye lokaler og ud af eget hjem, siden de allerede skilles nu...

Nå bare lidt lidt brok herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Sofia

Ej det kan jeg virkelig godt forstå er træls! kan du bedst lide hende der flytter eller hende der bliver? Kan du ikke lade det afgøre det..? Måske de er blevet uvenner inbyrdes?

OG JA TAK, sæt tiden på stand by...

Anmeld

9. november 2011

Sofia

Dobbelt indlæg

Anmeld

9. november 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Ej det kan jeg virkelig godt forstå er træls! kan du bedst lide hende der flytter eller hende der bliver? Kan du ikke lade det afgøre det..? Måske de er blevet uvenner inbyrdes?

Den låner jeg bare lige!

Anmeld

10. november 2011

Lilje82

Sofia skriver:

Problemet er at vi ikke rigtig har nået at danne os et indtryk af dem hver især.... Og egentlig har jeg nu mødt stor tvivl om hende der rejser, så det blir det IKKE..... Vi var til forældremøde i går og der er slet ikke nogen tvivl om at hende der blir gør det med sit hjerte og elsker sit arbejde, men vi blev præsenteret for hendes bror der gerne ville overtage, og der er min mavefornemmelse bare ikke ok

Det hele virker som en nådløsning, i brevet vi modtog stod der hendes bror M ville overtage, men vi mødte istedet en H da vi kom Det virker som det hele er en lappeløsning, da hende der rejser efterlader hende i en svær klemme, da det ikke kan køre rundt, medmindre der er 7 børn i forholdt til udgifterne, og det betyder de SKAL være 2, og da hun ikke har mulighed for at rykke det hjem til hende selv, så er hun bare så presset for at finde en løsning her og nu, og de tager 1 måned at blive godkendt som dagplejer af kommunen og hende der rejser, er åbenbart IKKE interesseret i at trække den, til den rigtige er fundet.....  Nu sidder jeg her og kan bare slet ikke finde ud af om vi skal forsøge at støtte dem og håbe det går eller om vi skal få en kommunal plads, hvilket jeg bare heller ikke higer efter, men ingen af de andre privat dagplejer har plads før til sommer..... SUK!!!!

Anmeld

10. november 2011

Lilje82

AnneBJ skriver:

Den låner jeg bare lige!

Har skrevet et længere svar ovenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.