et lille forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. november 2011

jydeinden

jeg tænkte på om det ikke kunne være muligt enten at lave en bogklub herinde eller lave et under emne på debatpunktet der hedder " anmeldelser" hvor folk kunne komme med forslag til bøger man kunne læse, eller kritik af bøger de synes var dårlige.

Jeg er personligt en af dem der elsker at læse bøger, og vil meget gerne høre anmeldelser af bøger man bør læse, men jeg magter ikke at lede 20 sider igennem for at finde et indlæg om en bog anmeldelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Jepp Jepp god ide! Vh Stine

Anmeld

9. november 2011

Stumpen

9. november 2011

An&Jo

Synes det var et godt forslag.. Jeg er nemlig ved at løbe tør for bøger igen nu..

Anmeld

9. november 2011

Sofia

LIKE

Anmeld

9. november 2011

Mette.

Rigtig god ide.

Anmeld

9. november 2011

Zeus

Der er allerede en kategori der hedder "anmeldelser og omtale", den ligger under "familieliv"

Anmeld

9. november 2011

jydeinden

Zeus skriver:

Der er allerede en kategori der hedder "anmeldelser og omtale", den ligger under "familieliv"

det ved jeg skam godt men tænker mere et under emne i den som måske hedder bøger eller en discideret bogklub så dem som elsker bøger bare skal kigge et bestemt sted for at finde dem . i den du nævner ryger alle slags anmeldelser hen.

Anmeld

10. november 2011

Giraffen

jydeinden skriver:

det ved jeg skam godt men tænker mere et under emne i den som måske hedder bøger eller en discideret bogklub så dem som elsker bøger bare skal kigge et bestemt sted for at finde dem . i den du nævner ryger alle slags anmeldelser hen.

Ellers ka vi lave vores egen bogklub

lukket/åben det er jo sådan set ligemeget, men en klub er da en god mulighed jeg vil hvertfald gerne være med i sådan en 

Anmeld

10. november 2011

Clisolka

Giraffen skriver:

Ellers ka vi lave vores egen bogklub

lukket/åben det er jo sådan set ligemeget, men en klub er da en god mulighed jeg vil hvertfald gerne være med i sådan en 

I'm in! Jeg vil også, jeg vil også!! Godt nok har jeg ikke fået læst så meget efter Isabella er født, men har en del bøger jeg skal igennem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.