Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Benjamins'mor skriver: Rigtigt godt billede!
Rigtigt godt billede!
Tak skal du have
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lilje82 skriver: Det er jo hende den lækre tøs igen Elsker bare det billede der Christina
Det er jo hende den lækre tøs igen Elsker bare det billede der Christina
Tak Susan - det gør jeg også.. Det er en fed følelse når billedet bliver som man gerne vil have det. Specielt når man har vidst hvordan det skulle se ud siden man var halvvejs i graviditeten - Det var jo der jeg fandt dragten
B&J skriver: ej hvor er det bare et super godt billede hold da op... og sikke en dejlig pige du har dig
ej hvor er det bare et super godt billede hold da op... og sikke en dejlig pige du har dig
Tusind tak Vi synes også hun er noget af det skønneste
butterflyPhoto skriver: Tak Susan - det gør jeg også.. Det er en fed følelse når billedet bliver som man gerne vil have det. Specielt når man har vidst hvordan det skulle se ud siden man var halvvejs i graviditeten - Det var jo der jeg fandt dragten
Hihi du er så sød
butterflyPhoto skriver: Tjaeh.. så blev det efterår og tid til min datters 9 mdr's portræt Jeg havde været ude og samle nogle blade i nabolaget. Håber i kan lide det. Venligst, Christina Ipsen - ButterflyPhoto.dk
Tjaeh.. så blev det efterår og tid til min datters 9 mdr's portræt
Jeg havde været ude og samle nogle blade i nabolaget.
Håber i kan lide det.
Venligst,
Christina Ipsen - ButterflyPhoto.dk
Mit hjerte smelter helt
AalborgPigen skriver: Mit hjerte smelter helt
ih hvor er du sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128