Uge 28

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Mussen2

Så er jeg i uge 28, som 2. gangs gravid og hold da op som jeg lige pludselig føler mig besværet, kæmpe stor og som en spærre ballon.De sidste to dage har jeg bare følt mig så STOR... Kender i det?

Jeg har også konstateret at råmælken er i hus, så jeg tænker på om det måske er hormonelt betinget at jeg pludselig føler mig så oppustet og besværet?

Jeg har simpelthen ikke gidet gå på vægten for at få bekræftet at jeg har taget på...men tror selv på jeg er på omkring 10 kg nu. Jeg har indtil nu fulgt min vægtstigning fra 1. graviditet, som endte på plus 16 kg.

I de sidste to gane har jeg også følt ekstremt meget liv. Faktisk er jeg virkelig øm midt på maveskindet af at bvlive sparket i det. Øm, øm, øm, men dejligt er det jo. Tænker på om det ekstra liv skyldes de hormonelle forandringer, som jeg selv fornemmer sker i disse dage 

Andre der har det ligeså?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

FogL

Ja, sådan har jeg det nu også lidt.. Er godt nok ikke lige så langt henne som dig, men puha hvor kan det altså være ømt når hun sparker - og hvor føler jeg mig gigastor! 

Anmeld

9. november 2011

Nille-pigen

jeg kan følge jer begge... jeg føler mig gigantisk i forhold til hvad jeg plejede, og det er selvom jeg stadig er minus 2,5 kg i forhold til da jeg begyndte graviditeten. og den lille sparker helt vildt hver dag, mest når jeg ligger ned jeg har så også det problem at jeg føler mig endnu mere stor fordi jeg vralter på grund af at jeg har fået bækkenbundsløsning... 

Så jo, jeg kan alt for godt følge jer... 

til gengæld er jeg super glad for at han sparker så meget , på trods af ømheden på selve maveskindet ...

men jeg kan slet ikke vente til at have ham i mine arme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.