Hvad betaler i for vuggestue/dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Maria-s

I Ry skal vi betale 2490 for DP og 2930 for VS. Jeg ved ikke endnu om vi selv skal medbringe diverse. Hvordan finder man ud af det??.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Slangerup:

Vuggestueplads fuldtid - 3.030 kr.
Det er pt. incl. mad, men uden bleer.
Dog skal vi selv medbringe madpakke efter nytår, så ved ikke om det kommer til at ændre noget på prisen.

Vi har derudover en frugtordning, som koster lidt hver 4. måned, så der bliver sørget for frugt om eftermiddagen.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

9. november 2011

Camulla

Anonym skriver:

Som overskriften lyder - hvad betaler i hver måned?
Kan se i Brøndby at de vil have næsten 2800 om måneden, det synes jeg lyder vildt. Men det er nok bare mig..

Vi gav 3.049 kr. for privat dagpleje i Aalborg, nu er han dog startet i børnehave...  

Anmeld

9. november 2011

Ansemusen

Små 3000 for dagplejeplads på Frederiksberg inklusiv morgenmad, frokost osv. samt bleer!

Anmeld

9. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi betaler 3050 kr. for vs i Hvidovre Kommune og det er incl. alt

Anmeld

9. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Som overskriften lyder - hvad betaler i hver måned?
Kan se i Brøndby at de vil have næsten 2800 om måneden, det synes jeg lyder vildt. Men det er nok bare mig..

Vi har valgt en privat dagpleje og der er egenbetalingen 1682 om måneden

Anmeld

9. november 2011

marius' mor

lærkes_mor skriver:

4000 for 9½ time?

Hvor sulen er det henne? Det jo sindssygt... Troede det var her i Aarhus det var dyrest...

Altså det er jo 9½ time pr dag..

Det er i fredericia.. Kan ikke lige det præcise tal, men jeg ved at vi får ½ af beløbet dækket af kommunen fordi jeg er på su og min mand er færdig udd. vi betaler som sagt 2013.00 kr pr måned, så fuld pris for 9½ time må så blive omkring de 4000 kr..

men det er sindsygt mange penge..

Anmeld

9. november 2011

søkbæk

Vi giver næsten 2400 kr om mdr for en fuldtidsplads i dagplejen til Maria i Farsø Nordjylland... og der er det gjordt så der ikk længer er deltidspladser

Anmeld

9. november 2011

Sara.

marius' mor skriver:

Altså det er jo 9½ time pr dag..

Det er i fredericia.. Kan ikke lige det præcise tal, men jeg ved at vi får ½ af beløbet dækket af kommunen fordi jeg er på su og min mand er færdig udd. vi betaler som sagt 2013.00 kr pr måned, så fuld pris for 9½ time må så blive omkring de 4000 kr..

men det er sindsygt mange penge..

Tror ikke det er 4000.... Mener det er her i Århus at det er dyrest for vuggestue....

Men måske det er omkring 3000, måske lidt over?

Anmeld

9. november 2011

Benjamins'mor

Bor i Bjerringbro, vores regning uden delvis friplads ville se sådan ud - 2659,-. Og delvis - 1300,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.