Har brug for hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2011

freiasmor

Ved ikke helt hvordan jeg skal formulere det . Men prøver alligevel. Idag har jeg haft rigtig meget udflåd noget helt gult og andet med blod i. Her til aften var der en del mere blod i. Og bliver selvfølgelig bekymret over om alt er som det skal være. Er 5+4 så det er stadig meget tidligt osv. Og lægen kan først scanne mig den 21 november.. Tror i jeg skal være bekymret over blodet i udflådet?? Har ikke nogen smerter eller noget bare alm symptomer osv.. Tudbrøler jo hvergang jeg ser der er blod i mit udflåd, men igen varmer det mig at det ikke er hele tiden og det kommer ikke ud i trusserne .. Håber der er nogen som kan berolige mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

norenberg

Jeg har i alle mine 3 graviditeter blødt nogle gange bare lidt og andre gange store skyller som kraftig mens....og jeg har i dag 3 skønne unger....så der behøver ikke være noget galt...krydser finger for at det ingen betydning har for din graviditet...

Anmeld

8. november 2011

camillakrath

Freismor skriver:

Ved ikke helt hvordan jeg skal formulere det . Men prøver alligevel. Idag har jeg haft rigtig meget udflåd noget helt gult og andet med blod i. Her til aften var der en del mere blod i. Og bliver selvfølgelig bekymret over om alt er som det skal være. Er 5+4 så det er stadig meget tidligt osv. Og lægen kan først scanne mig den 21 november.. Tror i jeg skal være bekymret over blodet i udflådet?? Har ikke nogen smerter eller noget bare alm symptomer osv.. Tudbrøler jo hvergang jeg ser der er blod i mit udflåd, men igen varmer det mig at det ikke er hele tiden og det kommer ikke ud i trusserne .. Håber der er nogen som kan berolige mig lidt

Jeg tror det er pga dine slimhinder. Jeg blødte også lidt da jeg var gravid. Jeg blev undersøgt og det var mine slimhinder.

Tror sagtens du kan være helt rolig

Anmeld

8. november 2011

M&N

Freismor skriver:

Det er i mange tilfælde helt normalt at bløde en lille smule i graviditeten. Men hvis det tager til, så lov mig du tager til lægen for at sikre dig det ikke er abort eller lignende.

for dig at det er ingenting og det bare er en uskyldig blødning 

Anmeld

8. november 2011

freiasmor

CelineAlexia skriver:

Det er i mange tilfælde helt normalt at bløde en lille smule i graviditeten. Men hvis det tager til, så lov mig du tager til lægen for at sikre dig det ikke er abort eller lignende.

for dig at det er ingenting og det bare er en uskyldig blødning 

Tager nok fat i ham imorgen altså min læge og får ham til at tjekke han har sagt jeg bare skal sige til fordi han ved hvor nervøs jeg er så det dejligt at vide og heldigvis ved jeg at han har en scanner så det kan være han gør det selvom han måske ikke kan se noget endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.