Ondt i brysterne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Kloster

Hej.

Jeg har i en del tid haft ondt i mine bryster. Især i venstre bryst. Inde i brystet. Sådan når jeg trykker ganske let på det.

Har læst lidt om brystkræft, men jeg kan ikke mærke knuder, huden er normal og det væsker ikke. Vil have en tid ved lægen, men er der andre, der har oplevet ell har et bud på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Mussen2

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har i en del tid haft ondt i mine bryster. Især i venstre bryst. Inde i brystet. Sådan når jeg trykker ganske let på det.

Har læst lidt om brystkræft, men jeg kan ikke mærke knuder, huden er normal og det væsker ikke. Vil have en tid ved lægen, men er der andre, der har oplevet ell har et bud på det?

Ja. Sådan havde jeg det også. Jeg har faktisk en tid til mamografi her i maj måned, men det bliver ikke aktuelt da jeg på det tidspunkt ammer.

Efter jeg fik mit 1. barn og holdte op med at amme, havde jeg ondt inde i brystet. Så ondt at jeg gik til lægen. mest for at få bekræftet at det ikke var noget farligt, men i stedet fik jeg en henvisning til mammografi om mange måneder. og sidenhen er jeg blevet gravid.

jeg er ikke selv bange for det er brystkræft, jeg tror helt sikkert det er/var noget hormonelt i mit tilfælde. og nu hvor jeg er gravid er det der ikke på samme måde.

Jeg har i øvrigt fået fortalt at brystkræft ikke gør ondt, men nærmere misdanner brystet. Dvs. enten sunker det indad der hvor der er en knude eller i den dur.

Men jeg synes faktisk du skal gå til lægen og få be/afkræftet at der er noget galt. Men kunne det være hormonelt?

Anmeld

8. november 2011

Kloster

Mussen2 skriver:

Ja. Sådan havde jeg det også. Jeg har faktisk en tid til mamografi her i maj måned, men det bliver ikke aktuelt da jeg på det tidspunkt ammer.

Efter jeg fik mit 1. barn og holdte op med at amme, havde jeg ondt inde i brystet. Så ondt at jeg gik til lægen. mest for at få bekræftet at det ikke var noget farligt, men i stedet fik jeg en henvisning til mammografi om mange måneder. og sidenhen er jeg blevet gravid.

jeg er ikke selv bange for det er brystkræft, jeg tror helt sikkert det er/var noget hormonelt i mit tilfælde. og nu hvor jeg er gravid er det der ikke på samme måde.

Jeg har i øvrigt fået fortalt at brystkræft ikke gør ondt, men nærmere misdanner brystet. Dvs. enten sunker det indad der hvor der er en knude eller i den dur.

Men jeg synes faktisk du skal gå til lægen og få be/afkræftet at der er noget galt. Men kunne det være hormonelt?

Okay, tak for svar. Vidste ikke det med at det ikke gør ondt.

Ja det kan nemlig godt være noget hormonelt - bare ikke hormonelt som graviditet, men nok mere som overgangsalderen  Er jo snart 35 år og måske et det pga alderen der omkring.

Anmeld

8. november 2011

Mussen2

Kloster skriver:

Okay, tak for svar. Vidste ikke det med at det ikke gør ondt.

Ja det kan nemlig godt være noget hormonelt - bare ikke hormonelt som graviditet, men nok mere som overgangsalderen  Er jo snart 35 år og måske et det pga alderen der omkring.

Jeg tror godt det kan være hormonelt, men hold øje med det og kontakt lægen hvis det fortsætter. Jeg gik læønge med det inden jeg kontaktede lægen, og det er jo dumt hvis nu det er noget andet

Anmeld

8. november 2011

come2

Jeg har vildt ondt 2-3 dage op til mens. Det kan ik være noget med det at gøre?

Anmeld

8. november 2011

prettybutterfly

Jeg tror HELT sikkert det er noget hormonelt! Jeg syntes altid(især efter jeg fødte for 2 år siden) at jeg har haft undt i brysterne især venstre ca 3-5 dage efter min ægløsning, og det kan godt vare nogle dage! Tror ik det er helt unormalt!

Og nej brystkræft burde ikke gøre ondt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.