Kloster skriver:
Hej.
Jeg har i en del tid haft ondt i mine bryster. Især i venstre bryst. Inde i brystet. Sådan når jeg trykker ganske let på det.
Har læst lidt om brystkræft, men jeg kan ikke mærke knuder, huden er normal og det væsker ikke. Vil have en tid ved lægen, men er der andre, der har oplevet ell har et bud på det?
Ja. Sådan havde jeg det også. Jeg har faktisk en tid til mamografi her i maj måned, men det bliver ikke aktuelt da jeg på det tidspunkt ammer.
Efter jeg fik mit 1. barn og holdte op med at amme, havde jeg ondt inde i brystet. Så ondt at jeg gik til lægen. mest for at få bekræftet at det ikke var noget farligt, men i stedet fik jeg en henvisning til mammografi om mange måneder. og sidenhen er jeg blevet gravid.
jeg er ikke selv bange for det er brystkræft, jeg tror helt sikkert det er/var noget hormonelt i mit tilfælde. og nu hvor jeg er gravid er det der ikke på samme måde.
Jeg har i øvrigt fået fortalt at brystkræft ikke gør ondt, men nærmere misdanner brystet. Dvs. enten sunker det indad der hvor der er en knude eller i den dur.
Men jeg synes faktisk du skal gå til lægen og få be/afkræftet at der er noget galt. Men kunne det være hormonelt?
Anmeld