vis mig din tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.281 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2011

lillekylling

hvilken har du. og hvorfor lige den..

fordelene, ulemperne?

prisen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

TaAsJu

vi har en leander.. og jeg elsker den.. den er stadig en trammeseng.. men elsker bare alt ved den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2011

lillekylling

Mor til 2, snart 3 skriver:

vi har en leander.. og jeg elsker den.. den er stadig en trammeseng.. men elsker bare alt ved den

den er også bar rigtig smuk!

tror bare den bliver for dyr til os.

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

lillekylling skriver:

den er også bar rigtig smuk!

tror bare den bliver for dyr til os.

Hvad med brugt..? Vi valgte netop denne fordi man kan bruge den i lang tid..

Anmeld

8. november 2011

Mamalou

Vi har Hensvik tremmesengen fra Ikea og den fungerer fuldstændig efter hensigten. Egentlig ville jeg gerne have en juno seng (lilleper seng), men kæresten synes den var for dyr og dumt at købe en ny seng, da han havde i forvejen denne tremmeseng fra sin datter fra tidligere forhold. 

I tremmesengen har vi en sengerand fra Sebra med biler. Vi har puslepude, uro, kasser, sengetøjet m.m. i samme serie, så det passer rigtig fint sammen. 

Du får lige et par linker her:

Tremmesengen: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/50208366/

Sengeranden: http://lirumlarumleg.dk/product/Sebra/Sengerand-%F8kologisk-Biler

Kh. Louise

Anmeld

8. november 2011

Hailiesmom11

Vi har den her fra ikea og er bare super glade for den.. intet negativt at sige om den.. og så kan siden tages af så den kan lave til alm seng

Anmeld

8. november 2011

banditten2011

jeg har den på første billede.. den er fra babysam og den hedder Mary, den er ikk kommet i brug i nu da lillemanden ikk er kommet til verden i nu men valgte den fordi jeg syntes den var pænest

Men hvis jeg havde haft penge så havde jeg valgt den på billede 2 da jeg syntes den er sååååå flot  men meget dyr desværre

Anmeld

8. november 2011

lillekylling

tusinde tak for jeres billeder

jeg gad også rigtig godt ha lilleper sengen. kan man ikke få den som "kopi" eller hva man siger.

Anmeld

9. november 2011

minna

Jo da, det kan man godt  Jeg har selv købt denne sprøde sprøde Per Seng i babyfutten.dk. Ærgeligt nok lige inden den gik på tilbud...

Anmeld

9. november 2011

-Sigrid-

SNIGLAR Tremmeseng, bøgetræ Længde: 124 cm Bredde: 66 cm Højde: 80 cm Sengebredde: 60 cm Sengelængde: 120 cm

Vi fik en Snigar fra Ikea af faderens søster - den skulle efter signe have vundet nogle tests, kan indstilles i forskellige højder, og så er den billig ;b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.