Hej piger
Så har jeg været til en samtale med en speciallæge idag. Er 37+4 og ved at være megaspændt. Bliver fulgt tæt pga. svangerskabsforgiftning sidste gang og har tidligere fået lidt forskellige udmeldinger ifht. igangsættelse.
Idag har jeg så endelig fået en ekspert til at forholde sig til det og har fået at vide, at jeg ikke skal gå over tid og at vi forsøger os med en almindelig fødsel. Jeg fik AKS sidste gang, så jeg må dog ikke blive sat igang med stikpiller, så det er enten at de tager vandet eller lægger en ballon op og så efterfølgende sætter vedrop op.
Når jeg er 38+5 bliver jeg undersøgt for hvor moden jeg er og så vurderer de situationen der. Men huha vil nødig stå i situationen at de har forsøgt at sætte fødslen igang og er nået til 40+ og så skal til at tage stilling til kejsersnit eller yderligere ventetid.....
Babyen blev skønnet til 3 kg i sidste uge, så jeg går og bare håber på at der snart sker noget, så baby bare selv sørger for at det hele går igang og vi slipper for flere hvis så, så .......
Så piger send mig noget ve-støv hvis I kan undvære....
Og hvis I har erfaringer med at blive sat igang med ballon (især de positive) så vil jeg gerne høre dem.....
og ellers bare tak fordi I læste med...
Maria
Anmeld