Av, av, av det brænder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Københavnermor

Jeg har sådan en brændende smerte i toppen af livmoderen. Lige under brystet.. Det gør ondt hele tiden. Jeg syntes det er blevet værre og værre de seneste dage.. Det er meget ubehageligt. 

Hvad skyldes det?? 

/Kh, MedRogn 34+5 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Christina-pigen91

Tror du ikke at det kan være sure opstød?
jeg plejer ihvertfald at få ondt under brystet når jeg har det,
og det gør rigtig ondt !

Anmeld

8. november 2011

Københavnermor

Jeg har ikke nogen sure opstød, og kun halsbrænd hvis der går for længe imellem måltiderne. Men smerten er der konstant?

Anmeld

8. november 2011

SussieThyssen

MedRogn skriver:

Jeg har sådan en brændende smerte i toppen af livmoderen. Lige under brystet.. Det gør ondt hele tiden. Jeg syntes det er blevet værre og værre de seneste dage.. Det er meget ubehageligt. 

Hvad skyldes det?? 

/Kh, MedRogn 34+5 

Det lyder som om du lider af halsbrand og for meget mavesyre.
Faktisk skyldes det, at efterhånden som barnet trykker mavesækken opad, så bliver passagen kortere fra mavesæk og spiserør, og det gør, at der kan løbe mavesyre op i spiserøret, og det giver netop den der brændende fornemmelse.

Gå på apoteket og køb nogle syreneutraliserende tabs til gravide..det hjælper rigtigt godt.
Og sørg for at din mave ikke er tom, men spis lidt flere gange om dagen, som fx lidt grove kiks eller lidt frugt og grønt.
det forsvinder underligt nok, lige så snart bebsen er kommet ud

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2011

Københavnermor

SussieThyssen skriver:

Det lyder som om du lider af halsbrand og for meget mavesyre.
Faktisk skyldes det, at efterhånden som barnet trykker mavesækken opad, så bliver passagen kortere fra mavesæk og spiserør, og det gør, at der kan løbe mavesyre op i spiserøret, og det giver netop den der brændende fornemmelse.

Gå på apoteket og køb nogle syreneutraliserende tabs til gravide..det hjælper rigtigt godt.
Og sørg for at din mave ikke er tom, men spis lidt flere gange om dagen, som fx lidt grove kiks eller lidt frugt og grønt.
det forsvinder underligt nok, lige så snart bebsen er kommet ud

Kærligst
Sussie

Så selvom jeg ikke føler halsbrand eller har sure opstød, så kan det godt være det?

Mange tak for svar, det giver god mening det du skriver.. Jeg må hellere få spist lidt oftere.. 

Anmeld

8. november 2011

Moms

MedRogn skriver:

Så selvom jeg ikke føler halsbrand eller har sure opstød, så kan det godt være det?

Mange tak for svar, det giver god mening det du skriver.. Jeg må hellere få spist lidt oftere.. 

Jeps - det samme her.

Jeg har ikke opstød. Bøvser bare enormt meget. Og jeg har ondt lige under brystbenet - dvs. i starten af spiserøret i maveenden.

Det har hjulpet mig at spise alminox (OG svesker, for jeg fik hård mave af dem) småt og ofte, mandler har jeg lige ved hånden, isvand, intet surt OG spøjst nok har jeg en idé om at kiropraktoren gjorde lidt til bedringen i dag.

Jeg havde mange spændinger/låsninger lige samme sted i rygsøjlen og har haft det fortrinligt siden i morges, hvor jeg var til behandling.

God bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.