Nakkefoldscanning... ? Hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Sille86

Går her og venter og venter, var til lægen i fredags og det er ikke meget man får lov at høre om den lille spirre.... hun fortalte bare at jeg havde taget fint på, blodtrykket var fint og at jeg skulle have taget blodprøver, og selvfølgelig lidt small talk.. men jeg vil snart se og høre lidt om den lille spirre...

mindes at jeg fik nf. scanning i uge 12 med johann... er så super utålmodig..

Jeg tømmer postkassen hver dag for et forhåbentligt snarligt svar om hvornår vi skal til den scanning så man kan begynde at tælle ned..?

Er i nogen der har erfaring med hvornår man oftest scanner er det ikke mellem uge 11-13?

fra en frustreret Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Regitze89

Jeg var selv inde på nettet og bestille scanning på hospitalets hjemmeside, det bliver i uge 13. Men jeg tror at det er forskelligt hvornår de gør det, men du har ret, det bør være deromkring.

Anmeld

8. november 2011

LilleLene

Sille86 skriver:

Går her og venter og venter, var til lægen i fredags og det er ikke meget man får lov at høre om den lille spirre.... hun fortalte bare at jeg havde taget fint på, blodtrykket var fint og at jeg skulle have taget blodprøver, og selvfølgelig lidt small talk.. men jeg vil snart se og høre lidt om den lille spirre...

mindes at jeg fik nf. scanning i uge 12 med johann... er så super utålmodig..

Jeg tømmer postkassen hver dag for et forhåbentligt snarligt svar om hvornår vi skal til den scanning så man kan begynde at tælle ned..?

Er i nogen der har erfaring med hvornår man oftest scanner er det ikke mellem uge 11-13?

fra en frustreret Sille

Jeg har været ved lægen i dag, og jeg får brev fra sygehuset
Men jo det er mellem 11-13 uge

Anmeld

10. november 2011

Sille86

Jubii....

fik endelig svar i går, man. d. 21 skal vi skannes.. kan slet ikke vente..

Anmeld

11. november 2011

LilleLene

Sille86 skriver:

Jubii....

fik endelig svar i går, man. d. 21 skal vi skannes.. kan slet ikke vente..

jeg var til læge i tirsdags, så nu går jeg bare og venter på at få brev fra sygehuset så jeg kan komme til den scanning

Anmeld

11. november 2011

pemiro

LilleLene skriver:

jeg var til læge i tirsdags, så nu går jeg bare og venter på at få brev fra sygehuset så jeg kan komme til den scanning

Ved du hvor længe der går før man får brev fra sygehuset? Venter memlig selv spændt og fik af vide jeg snart skulle til nf scanning da jeg er gået ind i 11. Uge allerede

Anmeld

11. november 2011

Sille86

Jeg var til lægen sidste fredag og fik så brevet onsdag... knus

Anmeld

11. november 2011

pemiro

Sille86 skriver:

Jeg var til lægen sidste fredag og fik så brevet onsdag... knus

Uh tak for svar
Så burde jeg få inden længe, var nemlig til lægen tirsdag dog sen eftermiddag så alt der skulle sendes var vidst for sent..

Anmeld

12. november 2011

Sille86

Okay, æh så burde der ikke gå længe.. Glæder du dig os helt vildt og kan næsten ikke vente.. Smiler

Anmeld

12. november 2011

LilleLene

pemiro skriver:

Ved du hvor længe der går før man får brev fra sygehuset? Venter memlig selv spændt og fik af vide jeg snart skulle til nf scanning da jeg er gået ind i 11. Uge allerede

hvis du ikke får et brev i løbet at næste uge, ville jeg ringe op til sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.