Nervøs omkring sex??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser..

Jeg er for et par måneder siden kommet i et nyt forhold, og vi elsker hinanden og er sammen så meget som det er muligt..
MEN vi har ikke haft sex endnu, både fordi jeg gerne ville vente og så fordi det os lige kræver lidt gummi som manden min har glemt et par gange..
Men når tankerne falder på sex, eller bare snakken, så bliver jeg virkelig nervøs som var det første gang jeg skulle prøve det, ja altså som om det var noget helt nyt som jeg aldrig har været udsat for før..

så tøser, har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre for at være knap så nervøs??

det skal vel lige nævnes at min kæreste er den sødeste og mest forstående i hele verden og han venter gerne på mig, da han ikke vil presse mig ud i noget.. men altså, jeg har mega meget lyst til ham og han har virkelig meget lyst til mig, det kan der vidst ikke være tvivl om..

så hjælp mig tøser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

ingen der har prøvet det før??

Anmeld

22. november 2011

Amalie Laursen

Nu har jeg været sammen med min kæreste i 7 år, og helt fra starten af gælder det om at snakke om tingene

Det du skal gøre er at er at snakke med om ham at du er nervøs, det er vigtigt at han forstår det.

Jeg har kun været i seng med ham jeg har nu, og jeg ved at selvom om jeg er 21 så ville jeg være pisse nervøs for at gå i seng med en anden mand. Jeg er sikker på at mange kvinder og piger føler det på den måde, så det bedste du kan gøre er at snakke med ham, hold ham i hånden, vær seriøst, og sig det lige ud så han forstår det.

Sig at han ikke skal glemme gummi da du ikke vil være gravid. (Husk på at beskytte dig hvis han har glemt gummi med andre piger, så kan have desværre have noget) fortæl ham også at du elsker ham rigtigt meget så han ikke tror du er sur

Det er bare vigtigt i det hele taget at beskytte sig selv, sætte en krænse, og snakke om tingene

Held & Lykke

Mvh. Amalie.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.