Puha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. november 2011

TaAsJu

Tammie har lige skramt livet af mig.. Hendes lære kommer og banker på døren og spørg og Tammie var hjemme. Bliver meget forvirret Nå nej det er hun ikke. Hendes lære siger så hun var kommet til og spænde ben for en i skolegården og var blevet meget ked af det og hun sagde hun løb hjem... 

Spørg hendes lære om jeg skal hjælpe med og lede.. Nej hun ville lige kigge efter hende igen og hvis hun ikke fandt hende inden for ti min ville hun ringe..

DET VAR DE LÆNGSTE TI MINUTTER AF MIT LIV!!!!

hendes lære ringer og siger de fandt hende gemt bag en gravko, meget ked af det.. Nu sidder jeg så tilbage lettet men samtidig stor tuder jeg.. Kan slet ikke styrre mine homoner..

For pokker tøs, du skramte livet af mig

Ville ikke noget bare ud med mine homoner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

SussieThyssen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Tammie har lige skramt livet af mig.. Hendes lære kommer og banker på døren og spørg og Tammie var hjemme. Bliver meget forvirret Nå nej det er hun ikke. Hendes lære siger så hun var kommet til og spænde ben for en i skolegården og var blevet meget ked af det og hun sagde hun løb hjem... 

Spørg hendes lære om jeg skal hjælpe med og lede.. Nej hun ville lige kigge efter hende igen og hvis hun ikke fandt hende inden for ti min ville hun ringe..

hendes lære ringer og siger de fandt hende gemt bag en gravko, meget ked af det.. Nu sidder jeg så tilbage lettet men samtidig stor tuder jeg.. Kan slet ikke styrre mine homoner..

Du må kramme hende godt og trøste både hende og dig med en hyggestund, når hun kommer hjem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

SussieThyssen skriver:

Du må kramme hende godt og trøste både hende og dig med en hyggestund, når hun kommer hjem.

Kærligst
Sussie

Man må altså ikke skramme sin mor sådan!!! ja hun skal bare krammes

Anmeld

8. november 2011

Pige2009

Dejligt det var falsk alarm

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

Baagøe skriver:

Dejligt det var falsk alarm

Meget..

Anmeld

8. november 2011

Wimmie

Årh, stakkels lille pige...og stakkels skræmte mor naturligvis 

Giv hende en krammetur og forklar hende at hun ikke bare må løbe væk og gemme sig hvis det sker igen; at hun skal blive på skolen og snakke med en voksen om hvad der skete. Hun har da sikkert være skræmt fra vid og sans ved tanken om at få skæld ud 

Anmeld

8. november 2011

Mira0911

Puh søde... Vil selv have det sådan også... Godt hun er fundet... 

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

Wimmie skriver:

Årh, stakkels lille pige...og stakkels skræmte mor naturligvis 

Giv hende en krammetur og forklar hende at hun ikke bare må løbe væk og gemme sig hvis det sker igen; at hun skal blive på skolen og snakke med en voksen om hvad der skete. Hun har da sikkert være skræmt fra vid og sans ved tanken om at få skæld ud 

Hun hader og få skæld ud, men der skal meget til før hun smutter.. Hendes lære ville tage en snak med hende...

Hun får den største krammer og får så af vide at man må ikke tage livet af hendes mor på den måede...

Anmeld

8. november 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Puh søde... Vil selv have det sådan også... Godt hun er fundet... 

Ja.. var jo helt rundt på gulvet i de ti min... ja dejligt.. men der er det jo rimlig heldigt hun ikke kan smutte så langt her oppe

Anmeld

9. november 2011

Pige2009

Meget..

......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.