Elsker akupunktur :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

796 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. november 2011

MisMille

Jeg har nu været til akupunktur 2 gange for min ryg  Det hjælper og har slet ikke ondt hver dag mere  

Nu slipper jeg for hver aften at skulle bede min mand om massage  hvilket han er overlykke for (Han har jo også brug for at slappe af) Han har aldrig sagt nej  men kan godt mærke på ham det ikke er lige fedt hver gang...

De 45 min det tager, slapper jeg så godt af og den lille har fest inde i maven  

Hvordan går det med jer?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Bullerfnis

Hvor lyder det godt. Jeg skal også starte med akupunktur pga. begyndende bækkenløsning. Har ondt ved symfysen og den ene side af lænden. Av  Heldivis er det ikke så slemt endnu. Jeg havde også bækkenløsning under min første graviditet, men først da jeg var langt længere henne, fra 30. uge tror jeg, og det var slemt! Jeg prøvede ikke akupunktur sidste gang, så det er første gang for mig. Men jeg håber det hjælper.

Derudover har jeg fået henvisning til fysioterapeut hvor jeg skal starte på et hold for gravide, det skal nok blive godt. Sidste gang gik jeg til varntvandsgymnastik, men det er der desværre ikke mulighed for hvor vi bor nu. Men hvis du har mulighed for det i nærheden af hvor du bor, kan det bestemt anbefales!

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

MisMille skriver:

Jeg har nu været til akupunktur 2 gange for min ryg  Det hjælper og har slet ikke ondt hver dag mere  

Nu slipper jeg for hver aften at skulle bede min mand om massage  hvilket han er overlykke for (Han har jo også brug for at slappe af) Han har aldrig sagt nej  men kan godt mærke på ham det ikke er lige fedt hver gang...

De 45 min det tager, slapper jeg så godt af og den lille har fest inde i maven  

Hvordan går det med jer?  

jeg har også fantastiske erfaringer med akupunktur jeg har en nerve i klemme omme i skulderbladet og indtil videre er det kun jævnligt akupunktur der kan holdet det nede.

Jeg startede hos en 'rigtig' akupuntur men fandt derefter ud af at min egen læge gav akupunktur for nålenes pris (20 kr pr gang) - bare lige til info jeg nåede at smide 3.000 på det andet før jeg opdagede det så det var en dyr letktie

Anmeld

9. november 2011

MisMille

Jeg har også fantastiske erfaringer med akupunktur jeg har en nerve i klemme omme i skulderbladet og indtil videre er det kun jævnligt akupunktur der kan holdet det nede.

Jeg startede hos en 'rigtig' akupuntur men fandt derefter ud af at min egen læge gav akupunktur for nålenes pris (20 kr pr gang) - bare lige til info jeg nåede at smide 3.000 på det andet før jeg opdagede det så det var en dyr letktie

Jep, det her er også gennem min læge  meget billigere..!

Giver 180,- pr. gang og få ca. 20-25 nåle..  Har haft undersøgt de andre steder og der ligger det mellem 300-500,- og det er godt nok mange penge..

Også er hun super sød, det er min læges kone som også er sygeplejerske  så kan man også snakke lidt om graviditeten..

Anmeld

9. november 2011

MisMille

Bullerfnis skriver:

Hvor lyder det godt. Jeg skal også starte med akupunktur pga. begyndende bækkenløsning. Har ondt ved symfysen og den ene side af lænden. Av  Heldivis er det ikke så slemt endnu. Jeg havde også bækkenløsning under min første graviditet, men først da jeg var langt længere henne, fra 30. uge tror jeg, og det var slemt! Jeg prøvede ikke akupunktur sidste gang, så det er første gang for mig. Men jeg håber det hjælper.

Derudover har jeg fået henvisning til fysioterapeut hvor jeg skal starte på et hold for gravide, det skal nok blive godt. Sidste gang gik jeg til varntvandsgymnastik, men det er der desværre ikke mulighed for hvor vi bor nu. Men hvis du har mulighed for det i nærheden af hvor du bor, kan det bestemt anbefales!

Krydser finger for der hjælper  

Fik du meget ud af varmtvandsgymnastik sidste gang? Det har jeg nemlig overvejet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.