Hjælp ): meget pinligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.727 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg har fået mig et problem som egentlig er ret irriterende og MEGET pinligt. Det sker mest om natten eller om morgenen, men forekommer også nogle gange i løbet af dagen. Jeg er i tredje trimester.

Jeg prutter fra det forkerte hul  

(undskyld min direkte tone)

Altså, jeg ved godt at man under sex kan få luft i skeden, men sagen er den at det sker på tidspunkter hvor jeg ikke har været sammen med min kæreste, i op til flere dage (næsten uger) inden. Så jeg forstår det ikke.

Jeg kan vågne op midt op natten fordi at der kommer prutter/bobler - og det er virkelig pinligt og ikke noget jeg "kan holde på".  Ligger bare og beder til at kæresten ikke hørte det.

Sover også med benene samlet for at det ikke skal ske.

Men er lidt "nervøs" for om der er noget "galt" siden der kan komme luft derindefra...

Har i prøvet noget lignende? eller ved i hvad det kan være? jeg kan ikke finde noget om det på nettet - andet end hvis det er i sammenhæng med samleje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Nettemor

kan ikke lige svare dig på hvad det kan være men jeg syns evt du skal ævne det for din jm næste gang du skal derind..

bare så du ikke går og er unødvendigt nervøs..

Anmeld

8. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har fået mig et problem som egentlig er ret irriterende og MEGET pinligt. Det sker mest om natten eller om morgenen, men forekommer også nogle gange i løbet af dagen. Jeg er i tredje trimester.

Jeg prutter fra det forkerte hul  

(undskyld min direkte tone)

Altså, jeg ved godt at man under sex kan få luft i skeden, men sagen er den at det sker på tidspunkter hvor jeg ikke har været sammen med min kæreste, i op til flere dage (næsten uger) inden. Så jeg forstår det ikke.

Jeg kan vågne op midt op natten fordi at der kommer prutter/bobler - og det er virkelig pinligt og ikke noget jeg "kan holde på".  Ligger bare og beder til at kæresten ikke hørte det.

Sover også med benene samlet for at det ikke skal ske.

Men er lidt "nervøs" for om der er noget "galt" siden der kan komme luft derindefra...

Har i prøvet noget lignende? eller ved i hvad det kan være? jeg kan ikke finde noget om det på nettet - andet end hvis det er i sammenhæng med samleje.

Det kan sagtens forekomme..efterhånden som trykket stiger oppefra, så ændrer måden som livmodermund og hals sidder på, og det gør, at man faktisk kan lave vakum i skeden, så der opstår luftlommer.
Jeg ved, at det også forekommer hos kvinder med bagundvendt livmoder, inkl mig selv
Spøjs fornemmelse..men det er faktisk ret normalt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. november 2011

camilla_agermose

Er godt nok lidt ked af at man ikke kan være anonym.

Men jeg må da indrømme at jeg også oplever det - og jeg er ikke engang gravid, har oplevet det meget de sidste uger. Det sker især når jeg rejser mig op fra sengen om morgenen - og nej, man kan ikke holde sig. (Ber til at kæresten ikke hører det)

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det kan sagtens forekomme..efterhånden som trykket stiger oppefra, så ændrer måden som livmodermund og hals sidder på, og det gør, at man faktisk kan lave vakum i skeden, så der opstår luftlommer.
Jeg ved, at det også forekommer hos kvinder med bagundvendt livmoder, inkl mig selv
Spøjs fornemmelse..men det er faktisk ret normalt.

Kærligst
Sussie

Men betyder det så at livmoderhalsen er ved at være kort, siden det kommer ud?

Jeg ved ikke om jeg har bagudvendt livmoder - min moderkage ligger foran har jeg fået afvide.

Jeg synes det er vildt pinligt  men tak for dit svar.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

camilla_agermose skriver:

Er godt nok lidt ked af at man ikke kan være anonym.

Men jeg må da indrømme at jeg også oplever det - og jeg er ikke engang gravid, har oplevet det meget de sidste uger. Det sker især når jeg rejser mig op fra sengen om morgenen - og nej, man kan ikke holde sig. (Ber til at kæresten ikke hører det)

Beklager - men jeg er ikke plus medlem. Men tak fordi du ville svare alligevel

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

kan ikke lige svare dig på hvad det kan være men jeg syns evt du skal ævne det for din jm næste gang du skal derind..

bare så du ikke går og er unødvendigt nervøs..

Det tror jeg at jeg vil gøre (: Sidste gang var kæresten bare med, så jeg ville ikke spørge hende

Anmeld

8. november 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Det tror jeg at jeg vil gøre (: Sidste gang var kæresten bare med, så jeg ville ikke spørge hende

ja men gør det næste gang så.. eller skriv en mail til hende hvis du syns det er flovt at spørge om ansigt til ansigt..

Anmeld

8. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Men betyder det så at livmoderhalsen er ved at være kort, siden det kommer ud?

Jeg ved ikke om jeg har bagudvendt livmoder - min moderkage ligger foran har jeg fået afvide.

Jeg synes det er vildt pinligt  men tak for dit svar.

Nej ikke nødvendigvis..der er så vidt jeg ved ingen sammenhæng med det.

Så slap du bare af

Anmeld

8. november 2011

Mettefpigen

Det havde jeg også da jeg var gravid... Hihi hvis du synes det er pinligt for din kæreste så tænk når han skal se dig føde hihi.. Ajj spøg til side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.