Naia har været til tjek idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. november 2011

SaNiNa

Og hun har taget 300g på og ikke kun 60g som først antaget.

Vi var jo til 5 ugers undersøgelse i fredages hvor hun kun hvade taget 60g på og hvade en aftale med min sp om lige at komme forbi idag til et lille tjek med hende.

så hun blev vejet på den vægt hun blev vejet på for 14 dage siden hvor den sagde 4300g og i dag siger den 4600g ikke meget men meget bedre end de 60g

Det var jo heller ikke samme vægt hun blev vejet på ved lægen som hos vores sp.

Vi skal samtidig have en tid til kontrol af hende balleskål da den ene er lidt større end den anden og det kan måske være årsagen til hun bliver så ked af det i perioder. Hun nævnte det også da hun var her første gang , men sagde at det normalt forsvandt efter få uger.

Men nu skal det da lige tjekkes

Hun har været en rigtig dejlig lille engel de sidste 3 dage sovet så fint og været så let at ligge til 

Det først når far kommer hjem og jeg tænker nej nu skal jeg lige have lidt tid for mig selv, så begynder hun far dur bare ikke. Så vi ser frem til grød der begynde far at være ok hos Nicklas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Ka+Ma=Be

Dejligt at høre, at det går den rigtige vej! Det er du vist også brug for  Lad os håbe det bliver ved - så skal hun nok blive en stor fin basse!

Anmeld

10. november 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Dejligt at høre, at det går den rigtige vej! Det er du vist også brug for  Lad os håbe det bliver ved - så skal hun nok blive en stor fin basse!

Ja det er skønt, dog har vi stadig dage hvor hun er meget svær at lægge til.

Der skal samtidig holder ekstra øje med hende vægt da Nicklas tog nogle ordenlig dyk på sin kurve og han ligger jo stadig nået under kurven.

Vi har fået tid hos egen læge til tjek af hende balder på mandag er noget spændt på hvad han siger og om det kan være derfor hun bliver så ked af det nogen gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.